تور ارزان برزیل: تصاویر آخرالزمانی از طوفان شن در برزیل

به گزارش پیامک خنده، وزش باد شدید و طوفان شن در برزیل موجب جان باختن شش نفر شد. بعلاوه باد شدید سبب قطع درختان در این کشور شده است.

تور ارزان برزیل: تصاویر آخرالزمانی از طوفان شن در برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تصاویر منتشره نشان می دهد در تاریخ دوم اکتبر تنها در مدت چند دقیقه دیواری بزرگ از شن در ایلها سولتریا (Ilha Solteira) واقع در استان سائوپائولو شکل گرفته است. طوفان شن که به سمت سائوپائولو در حرکت بود، هر آنچه در مسیرش وجود داشت را از میان بر می داشت.

مارسلو نادالون، روزنامه نگار برزیلی که وقوع این طوفان شن را به ثبت رسانده است می گوید: باد شدیدی می وزید. پس از آن طوفان شدید آغاز به وزیدن کرد که موجب فرو افتادن درختان و سقف بام خانه ها شد. طوفان موجب فرو ریختن بخشی از پشت بام خانه ما شد. طوفان هر آنچه در مسیرش بود، با خود برد. فاجعه ای واقعی به وقوع پیوست.

این طوفان شن به وسیله وزش شدید باد شکل گرفته که سرعت آن می تواند تا 100 کیلومتر بر ساعت هم برسد.

سلسو الیورا، کارشناس هواشناسی برزیل گفت: نخستین بارش های باران در برزیل همیشه با وزش شدید باد همراه است؛ به خصوص اینکه سال جاری شاهد وقوع خشکسالی شدیدی در کشور بودیم. دیگر حفاظتی از خاک به عمل نمی آید و باد، خاک و غبار را با خود می برد.

وی ادامه داد: ضروری است یادآور شوم که این نوع طوفان و خسارت هایی که برجا می گذارد، بعلاوه بارش باران در برزیل امری رایج است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1781

به "تور ارزان برزیل: تصاویر آخرالزمانی از طوفان شن در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: تصاویر آخرالزمانی از طوفان شن در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید