تور ارزان فیلیپین: چشم خود را به روی این جزایر فیلیپین نبندید!

به گزارش پیامک خنده، برترین جزایر فیلیپین

اگر بخواهیم فیلیپین را مختصر و مفید توصیف کنیم باید بگوییم فیلیپین مملوء از سواحل دورافتاده با ماسه های سفید، صخره های مرجانی پر از جانوران دریایی و شالیزارهای پلکانی است پس جای شگفتی نیست که به فیلیپین و جزیره هایش، بهشت استوایی می گویند. فیلیپین بیش از 7 هزار جزیره دارد و این یعنی در اینجا با چشم اندازها و تفریحات متنوعی روبرو هستید. جزایر فیلیپین از دیدنی ترین جزایر جهان هستند و هر نوع سفری که به دنبالش هستید را در آن ها پیدا می کنید. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا تعدادی از برترین جزایر فیلیپین را به شما معرفی کنیم.

تور ارزان فیلیپین: چشم خود را به روی این جزایر فیلیپین نبندید!

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برای ساحل و حیات وحش به جزیره پالاوان (Palawan) بروید

جزیره پالاوان همچنان بعد از سال ها، کوله گردان پروپا قرصی دارد. طبیعت چشم نواز و خیره نماینده این جزیره سال هاست که کوله گردان را شیفته خودش نموده، کسانی که به اینجا می آیند و حتی ماه ها طبیعت بی نظیر جزیره را کشف می نمایند. در شهر پورتوپرنسس، مرکز پالاوان خبری از هیچ آلودگی شهری نیست و جزیره و سواحلش مدت هاست که تحسین همگان را برانگیخته است، مخصوصا ساحل ناکپان (Nacpan) در نزدیکی ال نیدو که می توانید مدت ها در آن بمانید و سیر نشوید. بازدید از پالاوان یعنی گشت و گذار در میان خلیج های پنهان و سواحل دورافتاده و غواصی در میان آب هایی که پر از مرجان های دریایی اند. اگر بهتان بگوییم که یکی از شگفتی های طبیعی جهان در این جزیره هست چه احساسی پیدا می کنید؟ یکی از اصلی ترین جاذبه های این جزیره، رودخانه زیرزمینی پورتوپرنسس (Puerto Princesa Underground River) است، رودخانه 8.2 کیلومتری که در زیر رشته کوه سنت پل جریان دارد و یکی از عجایب 7 گانه تازه طبیعی است.

برای غواصی در میان صخره های مرجانی به جزیره میندورو (Mindoro) بروید

برای کسانی که غواصی را دوست دارند نام فیلیپین یعنی غواصی در جزیره هایی که جانوران دریایی منحصربفردش در دیگر نقاط جهان به سختی پیدا می شوند. فیلیپین پر از فرصت هایی برای غواصی است، برای رسیدن به جزیره میندورو باید کمی از ساحل فاصله بگیرید. در فاصله 30 کیلومتری ساحل یکی از تماشایی ترین و مهمترین صخره های مرجانی قرار گرفته است، ناحیه دریایی بزرگ که زیستگاه بیش از 450 گونه مرجانی متنوع است. این صخره های مرجانی، جانوران آبزی زیادی مثل نهنگ ها، سفره ماهی ها و لاک پشت های دریایی را به خود جذب می نمایند. دوست دارید سایت های غواصی دیگر جزیره میندورو را هم امتحان کنید؟ در شمال جزیره شهر پرطرفدار Puerto Galera قرار گرفته است که عاشقان غواصی از آنجا خودشان را به این سایت ها می رسانند.

برای تماشای طبیعت بکر به بهل (Bohol) بروید

بهل بخشی از جزایر واسایاس است و با مجموعه ای از پارک های ملی، سواحل تماشایی و آبشارهای پلکانی بهشتی برای عاشقان طبیعت است. این جزیره به غیر از چشم اندازهای تماشایی به تپه های شکلاتی اش معروف است، بیش از هزار تپه که در انتهای فصل کم باران به رنگ قهوه ای شکلاتی در می آیند. در این جزیره محوطه هایی هم برای تماشای حیات وحش وجود دارد و در آنجا این شانس را دارید تا حیواناتی مثل شبگردان هندی را از نزدیک ببینید.

برای غواصی در میان کشتی های شکسته به جزیره کورون (Coron) بروید

کورون یکی از جزیره های جزیار کالامیان است و در بستر دریای آن بقایای کشتی های شکسته زیادی هست که فرصت گشت و گذار در کشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را برایتان به وجود می آورد. در این جزیره به غیر از اینکه محلی برای غواصی در میان کشتی های شکسته در نظر گرفته شده سایت های غواصی دیگری هم هست که در آن ها می توانید لاک پشت ها و مرجان های شاخ گوزنی را ببینید.

برای تفریحات هیجان انگیز به جزیره بوراکای (Boracay) بروید

بوراکای در منطقه ویسایاس مرکزی فیلیپین قرار گرفته است و با اینکه یکی از کوچک ترین جزایر این فهرست است اما از نظر گردشگری رشد و پیشرفت زیادی نموده است. پیشرفت از نظر گردشگری یعنی جهانگرد های زیادی به اینجا می آیند و سواحل به خصوص در فصل های پیک پر از مسافر و جهانگرد است. در اینجا هتل ها و ریزورت های بین المللی زیادی را مخصوصا در حوالی ساحل سفید و ساحل Bulabog پیدا می کنید. اگر عاشق فوران آدرنالین هستید آنقدر تفریحات ماجراجویانه هست که نمی دانید کدامشان را انتخاب کنید! از موج سواری و کایت سرفینگ بگیر تا شیرجه زدن از روی صخره ها و اسب سواری.

برای تماشای تنوع به جزیره لوزون (Luzon) بروید

این جزیره بزرگ ترین و متراکم ترین جمعیت فیلیپین را دارد و خیابان های شلوغ و مراکز خرید لوکسش زبانزد خاص و عام است. این جزیره بزرگ در شمال مانیل یک عالمه جاذبه های مجذوب کننده و تماشایی دارد؛ شالیزارهای پلکانی 2 هزار ساله، تابوت های آویزان و شهر مستعره ویگان. جنوب لوزان به داشتن غذاهای پر از نارگیل و فعال ترین آتشفشان فیلیپین معروف است.

برای لمس جزیره ای دورافتاده و خلوت به جزیره Ticao بروید

این جزیره کوچک بخشی از استان ماسباته است و در آنسوی لبه لوزون جنوبی و منطقه Bicol قرار گرفته است. این جزیره از تعدادی روستای کوچک و یک شهر تشکیل شده و بقیه قسمت هایش پوشیده از سواحل طلایی دورافتاده، جنگل بارانی و آبشارهای مختلف است. در واقع قسمت بیشتر این جزیره را طبیعتی بکر پوشانده که در آن نه خبری از ساخت و ساز است و نه خبری از زندگی های شهری! هر چه هست طبیعتی بکر است که کسانی را که در پی آرامش و سکوتند را حسابی راضی می نماید. در جزیره Ticao همواره یک ساحل بهشتی را در مقابل خودتان می بینید و احتمال خیلی کمی وجود دارد که گردشگران دیگر را هم در اینجا پیدا کنید. در آب های آنسوی ساحل این جزیره نهنگ ها و سفره ماهی های متنوعی زندگی می نمایند.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور ارزان فیلیپین: چشم خود را به روی این جزایر فیلیپین نبندید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: چشم خود را به روی این جزایر فیلیپین نبندید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید