کلید آزمون دستیاری منتشر شد

به گزارش پیامک خنده، کلید اولیه چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاده شد.

کلید آزمون دستیاری منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ساعت 8 صبح روز سه شنبه هشتم تیر 1400 در 28 حوزه امتحانی برگزار گردید و کلید اولیه آزمون دستیاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاده شد.

تعداد 12 هزار و 601 داوطلب در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت کردند که از این تعداد 7138 نفر خانم و مابقی داوطلبان آقایان هستند.

داوطلبان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از روز شنبه 5 تیر ماه تا ساعت 12 روز دوشنبه هفتم تیر ماه جاری فرصت داشتند بامراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

برای دریافت کارت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی لازم بود که فرم خود اظهاری به وسیله داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال گردد. بعلاوه به منظور حفظ سلامتی کلیه داوطلبین باید فرم ها را با دقت پر می کردند.

از بین داوطلبین آزمون فوق، تعداد 59 نفر مبتلا به کرونا بودند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت این افراد در مکانی جداگانه آزمون خود را برگزار کردند.

داوطلبانی که به هر علت غیرمجاز شناخته شده و مجاز به دریافت کارت نبودند می توانستند به وسیله تکمیل مدارک نقص مدرک خود را ارسال و پس از آنالیز به وسیله کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. بعلاوه تمامی داوطلبان می توانستند در بازه زمانی فوق نسبت به رفع نمودن نقص مدرک اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1678

به "کلید آزمون دستیاری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید آزمون دستیاری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید