چرا اتوئو با طرفدار الجزایری درگیر شد؟

به گزارش پیامک خنده، ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال کامرون و رییس فدراسیون فوتبال این کشور پس از سرانجام بازی برزیل - کره جنوبی هنگامی که قصد خروج از استادیوم 974 را داشت، با یک مرد فیلم بردار درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد.

چرا اتوئو با طرفدار الجزایری درگیر شد؟

اتوئو پس از این اتفاق، بابت وقوع چنین اتفاقی عذرخواهی کرد. او با صدور بیانیه ای نوشت: در تاریخ 5 دسامبر، بعد از ملاقات برزیل - کره جنوبی، من با فردی که احتمالا هوادار الجزایر بود درگیری شدیدی داشتم. من می خواهم از این که عصبانی شدم و نتوانستم واکنشی که با شخصیت من هم خوانی دارد، داشته باشم، عذرخواهی کنم. بابت این حادثه تاسف بار از مردم عذرخواهی می کنم.

رییس فدراسیون فوتبال کامرون در ادامه بیانیه اش نوشت که متعهد می گردد که در برابر آزار و اذیت روزانه بعضی از طرفداران الجزایر ایستادگی کند. آن طور که در بیانیه اتوئو آمده است، آزار و اذیت بعضی از طرفداران الجزایر به خاطر ملاقات این کشور با کامرون در تاریخ 29 مارس بوده است چرا که الجزایری ها، کامرونی ها را پس از این ملاقات مورد توهین و ادعای تقلب قرار دادند. الجزایری ها در آن بازی با نتیجه 2 بر یک در اوقات تلف شده شکست خوردند و از رسیدن به جام جهانی 2022 باز ماندند.

ساموئل اتوئو در انتها بیانیه اش از مقامات فدراسیون فوتبال الجزایر خواسته تا قبل از وقوع یک تراژدی جدی تر، مسئولیت شان را قبول نمایند و به این غائله سرانجام دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2133

به "چرا اتوئو با طرفدار الجزایری درگیر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اتوئو با طرفدار الجزایری درگیر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید