پوتین: هر حرفی بزنم می گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد

به گزارش پیامک خنده، رئیس جمهور روسیه درسخنرانی گفت که مهم نیست من چه چیزی درباره انتخابات آمریکا بگویم چون هر حرفی بزنم میگویند در انتخابات مداخله نموده است.

پوتین: هر حرفی بزنم می گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت که تمایلی به اظهار نظر درباره موضوع انتخابات در آمریکا ندارد.

وی که در نشستی صحبت می کرد، گفت: دوست ندارم درباره موضوع انتخابات آمریکا اظهارنظر کنم چون بعضی از شرکای ما صرفنظر از چیزی که من میگویم به هر چیزی چسبیده تا این ادعا را اثبات نمایند که روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می نماید.

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت که مسکو از سیاست هایی که دموکرات ها یا جمهوری خواستار پس از انتخابات سوم نوامبر در پیش خواهند گرفت اطلاعی ندارد.

پوتین افزود که روسیه قادر خواهد بود تا با هرگونه پیامد انتخابات آمریکا مقابله کند.

وی افزود: ما همچنان اطمینان داریم که ما بر هرگونه تحول فائق خواهیم آمد. ما هر تصمیمی که مردم آمریکا بگیرند را خواهیم پذیرفت و با هر دولتی کار خواهیم کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان دو نامزد اصلی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری خواه و جو بایدن نامزد حزب دموکرات روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار می گردد. هر چند که رای گیری زودتر از موعد در بعضی از ایالت ها نیز شروع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1261

به "پوتین: هر حرفی بزنم می گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: هر حرفی بزنم می گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید