پاشازاده: مگر کارخانه است که شفر را راه ندهند

به گزارش پیامک خنده، سرمربی استقلال باید کاریزما داشته باشد. صحبت کردن بلد باشد و از نظر روحی روانی بتواند بازیکنان را آماده حضور در مسابقات کند. من این نکته ها را از مجیدی ندیده ام، چون هنوز در تیمی کار جدی نکرده است.

پاشازاده: مگر کارخانه است که شفر را راه ندهند

سرمربی استقلال باید کاریزما داشته باشد

امیر اسدی ، تغییر در کادر فنی استقلال، واکنش های متفاوتی در پی داشته. عده ای از حضور مجیدی روی نیمکت و به عنوان سرمربی استقبال می نمایند و گروهی دیگر علیه این تصمیم موضع می گیرند. مهدی پاشازاده که این روزها روی نیمکت سرخپوشان پاکدشت می نشیند، درباره تغییرات استقلال صحبت می نماید و البته قریب به اتفاق آن ها را اشتباه می داند.

***********

- حتما تغییر و تحولات کادر فنی استقلال را پیگیری می کنید. به عنوان بازیکن و کاپیتان سابق استقلال نظرتان چیست؟ مثبت یا منفی؟

متأسفانه ویدئویی دیدم که واقعا ناراحت شدم. ویدئویی که نشان می داد وینفرد شفر را به تمرین راه نداده اند. این یکی از زشت ترین کارهایی است که در جهان می گردد انجام داد. این کار مملکت و فوتبال ایران را زیر سوال می برد. شما می توانید با یک مربی به توافق نرسید و اخراجش کنید اما شخصیت او باید حفظ گردد. چون این مربیان خارجی به کشورهای دیگر می روند و درباره ایران طور دیگری صحبت می نمایند.

-

- منظور شما این است که قطع همکاری باید به شکل بهتری انجام می شد.

دقیقا همینطور است. قطع همکاری رسم و رسومی دارد. مدیر باشگاه باید به سرمربی نامه بدهد و مثلا اخراجش کند. این درست نیست که در مطبوعات از اخراج حرف بزنند و فردای آن روز مربی را به تمرین راه ندهند. مگر استقلال کارخانه است که دربان اجازه ورود مربی را به تمرین صادر نکند. همین ها تا دیروز شفر شفر می کردند و التماس که قراردادش را تمدید کند اما حالا چنین برخوردی را با او انجام می دهند. این تناقض در رفتارها اصلا خوب نیست.

- درباره انتخاب فرهاد مجیدی هم صحبت کنیم. آیا حضور او می تواند استقلال را به موفقیت برساند؟

اگر قرار بود اتفاقی بیفتد، باید تمام اعضای کادر فنی را کنار می گذاشتند. وقتی کل کادر نتوانستند به موفقیت برسند، چطور یکی از آن ها می تواند؟ اگر مجیدی قبلا یاری بوده که بوده، نتوانسته هیچ یاریی به شفر بکند. حالا چطور او را از همان کادر به عنوان نفر اول انتخاب می نمایند؟

-

- این تصمیم باشگاه بود انتقاد شما هم وارد است اما دوست داریم بدانیم نظر شما درباره شخص فرهاد مجیدی چیست؟

هیچ نظری ندارم.

- مگر می گردد نظری نداشته باشید؟ به عنوان نمونه گروهی معتقدند او تجربه کافی ندارد و عده ای دیگر معتقدند می تواند با استقلال به موفقیت برسد. شما با کدام گروه موافقید؟

ببینید سرمربی استقلال باید کاریزما داشته باشد. صحبت کردن بلد باشد و از نظر روحی روانی بتواند بازیکنان را آماده حضور در مسابقات کند. من این نکته ها را از مجیدی ندیده ام، چون هنوز در تیمی کار جدی ننموده است. فکر می کنم درباره این موضوع و این انتخاب، بهتر است باشگاه پاسخ بدهد.

- در فضای مجازی شایعه ای منتشر شد که شما هم جزو گزینه های سرمربیگری استقلال بودید. تأیید می کنید یا تکذیب؟

نه، صحبتی با من انجام ندادند. فقط خودم هم چنین بحث هایی را شنیدم اما از طرف باشگاه کسی با من تماس نگرفت.

-

- برای فصل بعد چه برنامه ای دارید؟ آیا با باشگاهی مذاکره نموده اید یا در سرخپوشان پاکدشت می مانید؟

فعلا تصمیمی گرفته ام. ابتدا باید فصل تمام گردد و بعد بنشینیم و صحبت کنیم. فکر می کنم تا یکی دو هفته آینده تکلیفم برای فصل آینده معین گردد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 185

به "پاشازاده: مگر کارخانه است که شفر را راه ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: مگر کارخانه است که شفر را راه ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید