شهنازی: شرمسار ام برای باخت، عطایی: بازی تاکتیکی و زیبا بود

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم هراز آمل با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم سایپا تهران گذشت.

شهنازی: شرمسار ام برای باخت، عطایی: بازی تاکتیکی و زیبا بود

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش مقابل تیم هراز آمل گفت: بازی بسیار با کیفیت بود و مردم از تماشای آن لذت بردند. دلیل اصرار برای پخش تلویزیونی همین است چرا که والیبال ایران فراتر از آسیا است و رنکینگ 8 دنیا را در اختیار دارد. والیبال برد و باخت دارد. در ست اول و دوم اشتباهات زیادی داشتیم. مسئولیت اشتباهات برگردن من به عنوان مربی است که باید در ادامه آنها را درست کنم. دو ست سوم و چهارم را پیروز شدیم و در ست پنجم رالی خوبی داشتیم و در نهایت شکست خوردیم. تجربه خوبی برای تیم شد تا در آینده از آن استفاده کنیم. بابت باخت شرمسار ام اما مردم نگران نباشند تیم فرایند خوبی دارد و مسئله ای نیست.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل نیز پس از پیروزی مقابل تیم سایپا گفت: بازی خوبی بود و به هر دو تیم تبریک می گویم. والیبال عالی و تاکتیکی هر دو تیم به نمایش گذاشتند. در تمام لحظات بازی تاکتیک های مختلفی مرور و کار سخت شد.

وی ادامه داد: سایپا با تغییراتی که در ست سوم و چهارم انجام داد کار را برایمان سخت کرد. کم خطا بودند و پیروز شدند اما در نهایت پیروز ست پنجم و بازی شدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1437

به "شهنازی: شرمسار ام برای باخت، عطایی: بازی تاکتیکی و زیبا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: شرمسار ام برای باخت، عطایی: بازی تاکتیکی و زیبا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید