دعوت 18 ملی پوش به اردوی جهانی وزنه برداری ، کیانوش و سهراب هم هستند

به گزارش پیامک خنده، اردوی آماده سازی جهانی تیم ملی وزنه برداری درشرایطی شروع می گردد که نام کیانوش رستمی و سهراب مرادی نیز همزمان در لیست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری رویت می گردد.

دعوت 18 ملی پوش به اردوی جهانی وزنه برداری ، کیانوش و سهراب هم هستند

رضاعباسپور - محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری با دعوت از 18 وزنه بردار که در رقابت های آسیایی و دنیای سال گذشته و سال جاری نتایج خوبی کسب کردند، برای حضور در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد. البته در لیست جدید برخواه نام چند تن از چهره های آتیه دار وزنه برداری ایران مثل میرمصطفی جوادی، علی داودی، حسین سلطانی، پیمان جان و... که در دو سه سال گذشته عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم های پایه و رده سنی بزرگسالان داشتند به چشم نمی خورد. البته اینطور به نظر می رسد که برخواه به دلیل اعزام تیم جوانان به رقابت های دنیای فیجی و همکاری با کادر فنی جوانان از دعوت بعضی ستاره های جوان به اردوی بزرگسالان صرف نظر نموده است.

18 وزنه بردار به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا دعوت شدند. این خبری بود که روز گذشته روی خروجی سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری منتشر شد. خبری که بیانگر شروع مجدد اردوی آماده سازی دنیای تیم ملی وزنه برداری از روز 10 خردادماه 98 است. تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که در سال 2019 آخرین کوشش خود را برای کسب سهمیه ورودی به بازی های المپیک و حضوری قدرتمند در این مسابقه انجام می دهد، قرار است از 10 خردادماه در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران دور هم جمع شده و تمرینات خود را طبق برنامه ریزی سرمربی تیم ملی مو به مو انجام دهند.

حافظ قشقایی، علی میری، مسعود چترایی، عارف خاکی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رضا دهدار، کیانوش رستمی، علی هاشمی، کیا قدمی، علیرضا سلیمانی، رضا بیرالوند، امیرحقوقی، محمدزارعی، میلاد اورنگی، سعید علی حسینی، محسن دادرس و همایون تیموری 18 وزنه بردار ملی پوشی هستند که با دعوت محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت دراردوی دنیای انتخاب شدند و باید در تاریخ معین شده برای شروع تمرینات در مجموعه ورزشی آزادی تهران حاضر شوند. مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2019 بزرگسالان دنیا، 27 شهریورماه تا پنجم مهرماه در تایلند برگزار می گردد. به همین دلیل ملی پوشان کشورمان از روز دهم خردادماه قرار است تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی شروع نموده و تا زمان اعزام به مسابقات دنیای ادامه دهند.

داودی غایب بزرگ اردوی بزرگسالان

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور چهره های شاخص و اسم و رسم داری مثل سهراب مرادی، کیانوش رستمی، سعید علی حسینی، علی هاشمی و... در تهران کلید بخورد، اما به دلیل همزمانی این اردوی دنیای بزرگسالان با رقابت های دنیای جوانان در کشور فیجی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری از دعوت چند چهره شاخص و آینده دار وزنه برداری ایران در این مرحله تمرینی خودداری کرد. یکی از شاخص ترین چهره های جوان وزنه برداری که به همین دلیل از حضور در اردوی دنیای بزرگسالان فعلا معاف شده است، علی داودی، قهرمان فوق سنگین وزنه برداری است که در رقابت های وزنه برداری بزرگسالان آسیا پیروز شد هم رکورد بشکند و هم سه مدال طلای ارزشمند آسیایی را به خود اختصاص دهد. داودی به همراه (میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، امیرعزیزی، افشین طاهری و...) جزو وزنه برداران جوانی هستند که عملکرد فنی اشان در رقابت های دنیای جوانان می تواند روی دعوت آنها بعد از بازگشت از رقابت های دنیای به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان بسیار حایز اهمیت باشد. بنابراین قطعا سرمربی تیم ملی بزرگسالان بعد از رقابت های دنیای تعدادی از وزنه برداران جوان را که توانمندی حضور و درخشش در رده سنی بزرگسالان را دارند به اردوی دنیای تیم ملی دعوت می نماید.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 203

به "دعوت 18 ملی پوش به اردوی جهانی وزنه برداری ، کیانوش و سهراب هم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت 18 ملی پوش به اردوی جهانی وزنه برداری ، کیانوش و سهراب هم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید