برگزاری دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز با حضور مدرس یوفا

به گزارش پیامک خنده، هفتمین دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز ویژه رشته های ورزشی با حضور مدرس پرتغالی یوفا در تهران برگزار می گردد.

برگزاری دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز با حضور مدرس یوفا

هادی روحانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص هفتمین دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز ویژه رشته های ورزشی، اعلام کرد: قرار بر این است که این دوره پیشرفته بین المللی 11 تا 17 آبان ماه امسال در تهران برگزار گردد.

وی ادامه داد: این دوره پیشرفته در بخش مبانی علم تمرین و بدنسازی، در محورهای اصول و طراحی تمرینات مقاومتی و استقامتی، تحلیل نیازهای ورزشکار، خستگی و ریکاوری، تیپرینگ و اوج رسانی، زمان بندری تمرینات سالیانه و تغذیه مکمل های ورزشی برگزار می گردد.

به گفته این عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی هفتمین دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز ویژه رشته های ورزشی در بخش کاربرد تمرینات نوین شامل کاتسو، پلومتریک، تی آر ایکس و کراس فیت خواهد بود و در بخش بدنسازی تخصصی ویژه رشته های فوتبال، کشتی و رزمی، والیبال و بسکتبال، شنا و قایقرانی و ورزش های راکتی است.

روحانی با اشاره به حضور مدرسان خارجی در شش دوره قبلی، گفت: در هفتمین دوره یک مدرس پرتغالی که به صورت تخصصی در حوزه بدنسازی فوتبال فعالیت می نماید و مدرس یوفا است حضور خواهد داشت و علاوه بر آن مدرسان داخلی که با تیم های ملی و باشگاهی همکاری می نمایند نیز در این دوره پیشرفته بین المللی مشارکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری این دوره پیشرفته بین المللی به عنوان همکار در کنار پژوهشگاه تربیت بدنی فعالیت می نماید، گفت: مدارک ارائه شده در این دوره مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه به منظور استفاده در داخل و خارج کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 339

به "برگزاری دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز با حضور مدرس یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره پیشرفته بین المللی مربی بدنساز با حضور مدرس یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید