هدیه ویژه وینیسیوس به رئیس جمهور برزیل

به گزارش پیامک خنده، تیم ملی برزیل ماه گذشته میلادی در خاک اسپانیا در یک بازی محبت آمیز به مصاف تیم ملی این کشور رفت. دیداری محبت آمیز که هدف از برگزاری اش اعلام جدیت دو کشور در مبارزه با نژادپرستی بود.

هدیه ویژه وینیسیوس به رئیس جمهور برزیل

این مسابقه بعد از جنجال هایی برگزار گردید که در ملاقات رئال مادرید و والنسیا ایجاد شده بود. وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در این بازی که در استادیوم خانگی والنسیا برگزار گردید هدف توهین های نژادپرستانه طرفداران این تیم نهاده شد. بعد از آن مسابقه موجی از ابراز همدردی با وینی و تقبیح نژادپرستی در دنیای فوتبال به راه افتاد.

فدراسیون فوتبال برزیل در ادامه کوشش هایش برای جلب توجه جهانی به مبارزه با نژادپرستی اظهار داشت که پیراهن ویژه ای به رنگ مشکی برای تیم ملی این کشور طراحی نموده که در ملاقات محبت آمیز با اسپانیا به وسیله بازیکنان برزیلی پوشیده خواهد شد.

لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل، برای ملاقات از اردوی تیم ملی زنان این کشور پیش از ملاقات محبت آمیز اش با شیلی به کمپ فوتبال ملی برزیل رفت و پیراهن مشکی رنگ تیم ملی مردان برزیل که نام وینیسیوس بر آن حک شده بود به او هدیه شد.

تیم ملی زنان برزیل فردا به استرالیا سفر می نماید تا در رقابت های جام جهانی زنان 2023 که به میزبانی استرالیا و نیوزیلند برگزار می گردد شرکت کند.

رئیس جمهور برزیل بعد از دریافت پیراهن مشکی رنگ تیم ملی فوتبال این کشور گفت: امیدوارم تیم ملی زنان ما آمریکا، آلمان و کانادا را شکست دهد و موفقیت های تیم ملی مردانمان را تکرار کند. تیم ملی مردان برزیل پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی فوتبال است. حالا که تیم ملی مردان ما از سال 2002 نتوانسته جام جهانی را به دست بیاورد حالا نوبت تیم زنان است. گاهی مردان باید فوتبال زنان دیدن نمایند و از آنها یاد بگیرند. به خصوص از نظر اشتیاق و آماده بودن.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2226

به "هدیه ویژه وینیسیوس به رئیس جمهور برزیل" امتیاز دهید

2 کاربر به "هدیه ویژه وینیسیوس به رئیس جمهور برزیل" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه ویژه وینیسیوس به رئیس جمهور برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید