میلان دوباره تیم بزرگی می گردد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران؛ فابیو کاناوارو معتقد است سرمایه گذاری های جدید از سوی آقای بی تیچابول باعث می گردد تا این باشگاه سری آ، دوباره به صندلی بالای خودش برگردد.

میلان دوباره تیم بزرگی می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

تاجر تایلندی هفته پیش انتها تایید کرد که در این تیم ایتالیایی سرمایه گذاری نموده و 48 درصد سهام آن را از سیلویو برلوسکونی خریده است. گفته می گردد رقم این معامله باید حدود 485 میلیون یورو باشد.

فابیو کاناوارو ادعا می نماید وی به آقای بی پیشنهاد نموده بود ناپولی را بخرد، اما به عنوان یکی از طرفداران میلان معتقد است او به باشگاه یاری می نماید تا اعتبار قبلی خودش را در جهان به دست آورد.

کاناوارو اضافه نمود: من اول به آقای بی پیشنها کردم ناپولی را بخرد. اما او از زمانی که در استرالیا زندگی می نماید از حامیان بزرگ میلان بوده است. از پابلو دانا بنکر هم تشکر می کنم که در دوبی زندگی می نماید و آقای بی را به برلوسکونی معرفی کرد.

کاناوارد گفت: آقای بی به میلان یاری می نماید تا مطمئن باشد ظرف چند سال می تواند یک بار دیگر تیم بزرگ بین المللی گردد.

کاناوارو گفت برای خودش آینده ای -حداقل نزدیک- در مقام سرمربی میلان نمی بیند چون معتقد است سینیسا میهایلوویچ این کار را انجام می دهد. وی اضافه نمود: علاقه ای به این که سرمربی میلان باشم ندارم چون احتیاج به کسب تجربه بیشتر دارم و مربی فعلی هم خیلی قوی است.

کاناوارو کاپیتانی است که جام جهانی 2006 ایتالیا را بالای سر برده است.

با این حال خبرهای ناخوشانیدی از میلان به گوش می رسد چون گفته شده ام بایه نیانگ دچار شکستگی پای راست شده است. این فوروارد فرانسوی باید به سرعت سلامت خودش را به دست بیاورد.

فابیو کاناوارو 41 ساله بازی خود را از تیم فوتبال ناپولی شروع کرد. تیم های بعدی او به ترتیب پارما، اینتر میلان، رئال مادرید و الاهلی امارات بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 523

به "میلان دوباره تیم بزرگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان دوباره تیم بزرگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید