مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوچ کارمندان فیسبوک تا موزه مجازی گوگل

به گزارش پیامک خنده، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

این روزها کارکنان فیسبوک بیش از هر زمان دیگری در پی ترک شرکت خود هستند. به نظر می رسد بیشتر آنان در پی راهی برای جدا شدن از سیستم تحت نظارت مارک زاکربرگ هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوچ کارمندان فیسبوک تا موزه مجازی گوگل

شرکت تسلا گفت که به زودی ماشین های پلیس، کامیون های آتش نشانی و آمبولانس را به شبکه Tesla Autopilot متصل خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک نقض امنیتی گسترده وبسایتQuora را تحت تاثیر قرار داده و احتمالا 100 میلیون کاربر را تحت تاثیر خود قرار داده است. جزئیات این آسیب پذیری در دست آنالیز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک تصمیم دارد برای کاربران امکاناتی را فراهم کند تا مجموعه هدایای دلخواه سال نو خود را به دوستانشان ارسال کند. این موضوع یاری می نماید کاربران هدیه هایی مناسب تر دریافت نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کاربران چینی کامپیوتر از روز گذشته درگیر یک حمله باج افزاری شده اند. این باج افزار ضمن در هم ریختن و قفل اطلاعات کاربران خواهان مبالغی پول از کیف پول دیجیتال کاربران می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بلندگوی هوشمند Nomodo 360 یک محصول منحصر به فرد است که ترکیبی از دستیار صوتی واسپیکر قابل حمل است. طراحی این محصول بسیار زیبا و خاص است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه تازه گوگل به کاربران اجازه می دهد نقاشی های یوهانس ورمیر، شاعر فقید و شهیر هلندی را به واسطه تکنولوژی واقعیت افزوده دیدن نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2143

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوچ کارمندان فیسبوک تا موزه مجازی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوچ کارمندان فیسبوک تا موزه مجازی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید