ملی پوشان والیبال محصول مربیان ایرانی هستند، پیشنهادی نداشته ام

به گزارش پیامک خنده، بهروزعطایی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شروع فصل نقل وانتقالات والیبال گفت: در حال حاضر فصل جابجایی شروع شده است و تیم ها شروع به جذب بازیکنان نموده اند اما در حال حاضر در این زمینه هیچ فعالیتی نداشته ایم.

ملی پوشان والیبال محصول مربیان ایرانی هستند، پیشنهادی نداشته ام

سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره پیشنهادات مطرح شده از سوی تیم سایپا گفت: به هر حال در فصل جابجایی ممکن است پیشنهاداتی مطرح گردد مذاکرات انجام می گردد اما برای جمع بندی احتیاج به زمان است.

وی درباره شروع رقابت های لیگ برتراز شهریورماه و اولتیماتوم جدی فدراسیون به تیم ها برای تسویه حساب گفت: مهمترین موضوع در آنالیز لیگ و مسابقات قانونمندی و اجرای قانون است. این یک تفکر درستی است. اگر مسابقات لیگ قانونمند برگزار گردد و آئین نامه سازمان لیگ اجرا گردد نتایج بهتری حاصل می گردد. همواره اجرای قانون بهتر از بی قانونی است. اگر قوانین را به درستی و قطعا اجرا کنیم در دراز مدت نتایج آن را خواهیم دید و می تواند به والیبال ما یاری کند.

عطایی در ادامه تاکید نمود: اگر مسابقات از شهریورماه شروع گردد شرایط بهتری خواهیم داشت، فشار مسابقات کمتر خواهد بود در نتیجه مصدومیت ها و آسیب ها کاهش خواهد یافت و این کیفیت مسابقات را افزایش خواهد داد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا درباره راهنمایی تیم ملی والیبال پیشنهادی به شما داده شده است، گفت: فکر نمی کنم به کسی پیشنهادی داده شده باشد همانطور که داورزنی گفت با کسی درباره راهنمایی تیم ملی والیبال صحبتی نشده است. در همین زمینه کارگروهی مشورتی تشکیل شده است که به جمع بندی خواهند رسید. بهتر است ابتدا درباره اهداف در المپیک به نتیجه برسند و منطبق با این اهداف و واقعیت سرمربی تیم ملی را انتخاب نمایند.

عطایی در سرانجام گفت: به هر حال بازیکنان تیم ملی ایران پرورش مکتب مربیان ایرانی و فدراسیون والیبال هستند. مربیان ایرانی شایسته راهنمایی تیم ملی را دارند و تصمیم گیری درباره انتخاب سرمربی بر عهده مدیران ارشد فدراسیون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 967

به "ملی پوشان والیبال محصول مربیان ایرانی هستند، پیشنهادی نداشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان والیبال محصول مربیان ایرانی هستند، پیشنهادی نداشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید