مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

به گزارش پیامک خنده، لازم به ذکر است در همین حین سونی از پلی استیشن 5 کاملا دیجیتال (فاقد درایو نوری) نیز رونمایی کرد که احتمالا ارزانتر از مدل دیگری خواهد بود. متاسفانه هنوز قیمت نهایی این دو نسخه از کنسول اعلام نشده.

مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

پلی استیشن 5 دارای دوربین مختص به خودش است و دارای ریموت کنترل اختصاصی خود هم خواهد بود. این اولین بار بعد از پلی استیشن 1 است که سونی از رنگ سفید برای کنسول خود استفاده می نماید.

ظاهر کنسول بیشتر چیزی شبیه به مونولیت یا یک توده سنگ برافراشته است. فیل اسپنسر در اظهارات خود درباره ظاهر کنسول گفت: می خواستیم کنسول را طوری طراحی کنیم که ظاهرش بازتابی از عملکردش باشد و همانطور که قبل تر گفته ام، منظورم از عملکرد اجرای سنگین ترین بازی ها در بالاترین سطح قدرت است.

برخلاف آنچه شنیده شده بود مبنی بر ظاهر ساده و عظیم کنسول، ژاپنی ها همه ما را غافلگیر کردند و از ظاهر جذاب و متفاوت این کنسول رونمایی کردند. این در واقع اولین بار است که بعد از پلی استیشن 5، نسخه پایه کنسول سونی به رنگ سفید خواهد بود.

ناگفته نماند پلی استیشن 5 اعضای دیگری نیز خواهد داشت که شامل هدست ویژه سه بعدی، استند شارژر دو دسته همزمان، دوربین و کنترل از راه دور ویژه خواهد شد. همانطور که می دانید کنترلر نسل جدید این کنسول هم دوال سنس نام دارد.

منبع مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1870

به "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید