تور فرانسه ارزان: مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته ام

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، میثم دلخانی فرنگی کار وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی کشورمان یکی از ملی پوشان طلایی ایران در رقابت های جهانی 2021 نروژ بود که بی تردید فراتر از انتظار ظاهر شد. دلخانی در این دوره از مسابقات ابتدا دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و سپس از سد لنور تمیروف از اوکراین گذشت. وی در نیمه نهایی طالح ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به فینال رسید که در این ملاقات هم توانست لری آبولادزه از گرجستان را از پیش رو بردارد و مدال طلا را از آن خود کند.

تور فرانسه ارزان: مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته ام

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به همین خاطر میثم دلخانی با اشاره به اینکه سال ها برای کسب این مدال کوشش نموده و تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته به خبرنگاران گفت: شاید باورتان نگردد اما در اردوهای تیم ملی برای کسب مدال طلا برنامه ریزی و شادی بعد از کسب مدال را هم در ذهنم طراحی نموده بودم. حالا هم از اینکه به هدفم رسیدم و سهمی در کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ایران داشتم بسیار خوشحالم.

وی با تاکید بر اینکه سقف آرزوهایش به همین یک مدال طلا محدود نمی گردد تاکید نمود: حالا دیگر به مدال طلای المپیک فکر می کنم. به همین علت باید بزودی تمریناتم را از سر گرفته و خود را برای رقابت های مهم پیش رو آماده کنم. تمام کوششم این است تا بتوانم مدال های بیشتری از رقابت های دنیای و المپیک به دست آورم.

دلخانی در مورد تغییر وزن احتمالی در میادین آینده گفت: برای حضور در بازی های آسیایی و المپیک 2024 پاریس و اینکه در چه وزنی به میدان خواهم رفت، همه چیز بستگی به تصمیم کادر فنی دارد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اواسط ماه جاری پیروز شد در رقابت های قهرمانی دنیا با کسب چهار مدال طلا و دو مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1813

به "تور فرانسه ارزان: مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: مدال طلای المپیک پاریس را نشانه رفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید