مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بحرین برگزار گردید

به گزارش پیامک خنده، مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا با حضور 32 کشور و به میزبانی بحرین برگزار گردید.

مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بحرین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، این نشست همزمان با ایام چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان طی روزهای نهم و دهم آذر ماه به میزبانی منامه و با حضور 32 کشور از 44 کشور عضو برگزار گردید.

سخنرانی مجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، سخنرانی اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، انتصاب ناظران، تایید دستور جلسه، تایید و ارائه نکاتی از صورت جلسه مجمع عمومی دوره گذشته، ارائه گزارش در مورد اعضای نو و تعلیق شده مجمع کمیته پارالمپیک آسیا، ارائه گزارش دو سالانه از بروزرسانی برنامه استراتژیک، ارائه گزارشات اقتصادی و آنالیز پیشنهادات از جمله برنامه های روز نخست این مجمع بود.

در بخش ارائه نظرات، خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز ضمن قدردانی از مهمان نوازی میزبان و تلاشهای انجام شده برای برگزاری این مسابقات، ابراز امیدواری کرد که در رویدادهای آینده مشکلاتی که در زمینه ایاب و ذهاب، برنامه تمرین و مسابقات و ...این دوره از بازی ها وجود داشت، مرتفع گردد.

در روز دوم نیز از برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو 2020 و بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین 2021 ، ونیز رویدادهای پیش رو نظیر بازی های پارالمپیک زمستانی 2022، بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022، بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 و سایر رویدادهای آینده گزارش هایی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1920

به "مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بحرین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بحرین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید