قرارداد جنجالی یحیی گل محمدی با پرسپولیس؛ روزی 52میلیون تومان!

به گزارش پیامک خنده، قرار داد یحیی گل محمدی با پرسپولیس هم از آن دست قراردادهای عجیب فوتبالی است که دائم دارد ری می نماید. از یک پیمانه برنج ری دار خوب حدود سه پیمانه چلو در می آید که دقیقا همان کارکرد قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیسی ها را دارد.

قرارداد جنجالی یحیی گل محمدی با پرسپولیس؛ روزی 52میلیون تومان!

او ابتدا با قرارداد 2.5میلیاردی برای یک نیم فصل به پرسپولیس آمد و این رقم برای فصل آینده به 5میلیارد تومان افزایش یافت. بعد قرارداد یحیی تا سال 1402 تمدید شد که ارزش آن به 8 میلیارد تومان به علاوه 2میلیارد تومان آپشن تغییر پیدا کرد. با این حال همین قرارداد تمدید شده، یک بار دیگر هم تمدید شد؛ منتها این بار بدون تغییر سال و فقط با افزایش رقم! دستمزد تازه یحیی به 11میلیارد تومان در سال رسید و البته 3میلیارد تومان آپشن برای موفقیت های احتمالی که به آن اضافه شد.

زمان مدیر عاملی مجید صدری قرارداد یحیی گل محمدی در ادامه یک بار دیگر هم دستخوش تغییر شد تا یحیی گل محمدی تا 1403 سرمربی قرمزها باقی بماند. البته این تمدید باعث شد یک بار دیگر رقم سال های به جای مانده از قرارداد ری کند و به نزدیک 20میلیارد تومان برای هر فصل برسد. حالا رضا درویش مدیرعامل قرمزها صحبت از قرارداد 40میلیاردی می نماید و درباره رقم قرارداد این مربی می گوید: رقم قرارداد یحیی کمی کمتر از این میزان است! حال بیایید این رقم را 38میلیارد تومان فرض کنیم که می گردد کمی کمتر از 40. این یعنی یحیی گل محمدی روزانه 52میلیون تومان برای این دو سال آخر از پرسپولیس دستمزد می گیرد که همین هم می گردد ساعتی 2میلیون و 160هزار تومان یا بهتر بگوییم دقیقه ای 36 هزار تومان . این یعنی در همین 3 دقیقه ای که این مطلب را خواندید 100 هزار تومان رفت توی جیب آقا یحیی. این رقم وقتی عجیب تر می گردد که بدانید یحیی گل محمدی در دو فصل آینده، نهایتا هر سال 40 بازی راهنمایی پرسپولیس را عهده دار خواهد بود و برای هر بازی سرمربی گری نیم میلیارد به جیب خواهد زد! شما اگر روزی 50میلیون تومان در آمد داشتید و هر ماه 1.5میلیارد تومان در حسابتان بود چه می کردید؟

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2056

به "قرارداد جنجالی یحیی گل محمدی با پرسپولیس؛ روزی 52میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد جنجالی یحیی گل محمدی با پرسپولیس؛ روزی 52میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید