فینالیست های جایزه شعر کانادا معرفی شدند

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشنال پست، 5 شاعر به عنوان فینالیست جایزه شعر سی بی سی 2014 کانادا معرفی شده اند. آثار این شاعران با آنالیز 2500 اثر از سراسر کشور به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند.

فینالیست های جایزه شعر کانادا معرفی شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برنده این رقابت 22 سپتامبر معرفی می گردد و برای انتخاب برنده علاقه مندان فرصت دارند تا به وسیله وبسایت نویسندگان کانادا رای خود را تا 15 سپتامبر اعلام نمایند.

فینالیست های این رقابت عبارتند از:

لوری دی.گراهام از اونتاریو برای شعر آموزش مهاجر. این شاعر که آموزگار نیز هست، به عنوان ویراستار برای یک مجله ادبی نیز کار می نماید. او برای مجموعه شعر دیگرش با عنوان پرسه نامزد دریافت جایزه جرالد لمپرت هم بود.

بسما کاوانا از براندون برای کد . این شاعر و هنرمند بصری تا کنون دو کتاب شعر منتشر نموده است.

سینتیا وودمن از ویکتوریا برای شعر سوخته، ریوربانک، آسمانی بی تفاوت . اشعار او در مجله های ادبی متعددی منتشر شده و جایزه هم برده است. او در تورنتو، هنگ کنگ و ونکوور زندگی نموده است.

دیوید مارتین از کالاگاری آتلانتا برای قوی تار . او که معلم نیمه وقت است اشعارش را در مجله های ادبی متعددی منتشر نموده است.

الساندرا ناکاراتو از ونکوور برای پزشکی کایوت/کایوت پزشکی او نویسنده و هنرمند تئاتر است.

در کنار جایزه 6 هزار دلاری این رقابت که از سوی شورای هنر کانادا اهدا می گردد، برنده این رقابت یک بورس دو هفته ای نیز برای کار در مجله ادبی انروت به دست می آورد. هر یک از فینالیست های دیگر نیز یک چک هزار دلاری دریافت می نمایند و اشعارشان در وبسایت نویسندگان کانادا منتشر می گردد.

این رقابت شعری شامل شهروندان کانادایی می گردد و شرط شرکت در این رقابت ارسال یک شعر 400 تا 600 کلمه ای بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 734

به "فینالیست های جایزه شعر کانادا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های جایزه شعر کانادا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید