فرمانیه در میان قدرتهای لیگ درخشید، با جوانان نتیجه خوبی گرفتیم

به گزارش پیامک خنده، مرتضی سلطانی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: لیگ برتر با حضور بهترین تیم های ایران با امکانات مالی فراوان و ملی پوشان فراوان برگزار گشت. نمونه آن شهرداری ورامین با کلکسیونی از تکواندوکاران خوب و البته مدیریت عالی استاد حسن میر و کادر فنی باهوش و مجرب پیروز شد عنوان قهرمانی را کسب کنند.

فرمانیه در میان قدرتهای لیگ درخشید، با جوانان نتیجه خوبی گرفتیم

وی در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی با شهرداری گفت: ما تیم جوانی داشتیم که برابر قهرمان چند ساله لیگ مردانه مبارزه کردند. از این هشت نفری که در ترکیب داشتیم، چهار نفر متولد 1382 بودند، میانگین سنی این تیم 17 سال بود ولی بچه ها واقعاً با تجربه و جنگنده ظاهر شدند و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم. در دو وزن اول و دوم تکواندوکار ما با وجود برتری امتیازی در ثانیه خاتمهی نتیجه را واگذار کرد و این هم به جوانی تکواندوکاران برمی گردد که تجربه کنترل بازی و حفظ امتیاز را ندارد.

سرمربی فرمانیه افزود: ما با دست خالی در میان تیم های قدرتمند لیگ به میدان رفتیم. وقتی آن شرایط پیش آمد و پاس مجبور به کناره گیری از لیگ شد، با توجه به تعهدی که نسبت به تکواندوکاران داشتیم، به مسئولان فرمانیه صحبت کردیم و آقای ساعی پیشنهاد دادند که کادر فنی هم همراه تیم باشند. این تنها نیمی از پتانسیل پاس بود و اگر همه بازیکنان را داشتیم می توانستیم فینالیست شویم.

سلطانی با اشاره به جوانی تیم گفت: با تیمی جوان و در نهایت درگیری با مسائل متعدد پیروز شدیم این عنوان را به لطف خدا کسب کنیم. بخش عمده ای از این پیروز به تمرینات منظم تیمی برمی گردد که هفته ای 5 تا شش جلسه تمرین داشتیم. بعید می دانم تیمی به اندازه ما تمرین داشته باشد. با توجه به حضور تیم هایی مثل دانشگاه آزاد و فتح صدر البرز کسب عنوان سومی خیلی با ارزش بود.

سرمربی فرمانیه در خاتمه گفت: داوری های خوبی را در روز خاتمهی مسابقات شاهد بودیم که نظارت دقیقی روی مسابقات داشت. ما نتیجه را داخل زمین باختیم، چرا که قدرت شهرداری زیاد بود و مباحث دیگری مطرح نبود. باید به مسئولان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم.

لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور عصر شنبه دوم اسفندماه به خاتمه رسید و تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، مس کرمان و فرمانیه عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1469

به "فرمانیه در میان قدرتهای لیگ درخشید، با جوانان نتیجه خوبی گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانیه در میان قدرتهای لیگ درخشید، با جوانان نتیجه خوبی گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید