عرضه پد شارژ بی سیم ایرپاور اپل رسما منتفی شد

به گزارش پیامک خنده، 18 ماه پس از معرفی، اپل شب گذشته عرضه این پد شارژ را رسما لغو کرد. در بیانیه منتشر شده از جانب قائم مقام ارشد بخش مهندسی سخت افزار اپل آمده: بعد از کوشش های فراوان، ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور نمی تواند به استانداردهای بالای ما دست پیدا کند و این پروژه را کنار گذاشته ایم. از مشتریانی که چشم انتظار عرضه این محصول بودند عذرخواهی می کنیم. ما همچنان معتقدیم که آینده بی سیم است و در راستای بهبود تجربه کاربری این حوزه کوشش خواهیم کرد.

عرضه پد شارژ بی سیم ایرپاور اپل رسما منتفی شد

ایرپاور در سپتامبر 2017 در کنار آیفون X و ایرپاد معرفی گردید. اپل در آن موقع اظهار داشت که این پد شاژ به صورت همزمان می تواند آیفون، اپل واچ و ایرپاد را شارژ کند. همچنین ایرپاور قرار بود با سینک کردن روند شارژ این گجت ها با آیفون، وضعیت شارژ این موارد در نمایشگر آیفون نمایش داده شود.

با این حال، ظاهرا طراحی این پد شارژ بیش از حد جاه طلبانه بوده و اپل نتوانست آن را به واقعیت تبدیل کند. اگرچه در حال حاضر هم پدهای شارژ بی سیم که قادر به شارژ همزمان چندین گجت باشند وجود دارند، اما معمولا بسیار بزرگ هستند که اندازه آن ها به وجود فاصله کافی بین سیم پیچی ها برمی شود. اما اپل می خواست ایرپاور را با اندازه بسیار کوچکی روانه بازار کند.

تاخیر و البته عدم عرضه این محصول، واکنش تعداد زیادی از کاربران را در پی داشته است. البته اپل در زمینه تاخیر در ارائه محصولات بی سابقه نیست. به عنوان مثال کیس مربوط به شارژ بی سیم ایرپاد که آن را در سال 2017 نمایش داد، بالاخره در هفته گذشته عرضه شد. هوم پاد هم یکی از دیگر از محصولات اپل است که بعد از مدت ها تاخیر عرضه شده است. در این میان، گفته می شود که اپل در چند سال گذشته مشغول کار بر نسل جدید مک پرو بوده است ولی هنوز معلوم نیست چه زمانی عرضه می شود.

در رابطه با ایرپاور هم باید بگوییم که شاید اپل در آینده نه چندان دور که ساخت چنین محصولی امکان پذیر باشد، دوباره این پروژه را راه بیندازد. اما تا اطلاع ثانوی باید پرونده ایرپاور را مختومه بدانیم و برای شارژ بی سیم آیفون و کیس ایرپاد، باید به شارژرهای بی سیم معمولی بسنده کنید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 169

به "عرضه پد شارژ بی سیم ایرپاور اپل رسما منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه پد شارژ بی سیم ایرپاور اپل رسما منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید