بار دیگر یک گوشی از سامسونگ محبوب ترین گوشی در آمریکا شد

به گزارش پیامک خنده، گلکسی S20 اولترا که پرچم دار دو سال قبل سامسونگ هم به شمار میرود توانست با وجود گوشی های خوب اپل در بازار آمریکا، به عنوان محبوب ترین گوشی این کشور شناخته شود.

بار دیگر یک گوشی از سامسونگ محبوب ترین گوشی در آمریکا شد

بر کسی پوشیده نیست که محبوبیت گوشی های بالارده سامسونگ طی چند سال اخیر بیشتر و بیشتر شده است؛ به گونه ای که اگر بیشتر از اپل نباشد، کمتر از آن هم نیست. این موضوع به خصوص در بازار آمریکا صدق می کند که شرکت کره ای اگرچه عملکرد کلی ضعیف تری دارد اما توانسته محصولاتی را عرضه کند که چند باری است به عنوان محبوب ترین گوشی ها در این بازار شناخته می شوند.

به تازگی یک نظرسنجی از 23.000 کاربر آمریکایی صورت گرفت که طی آن قرار شد محبوب ترین گوشی در بازار این کشور انتخاب شود. به گزارش ACSI (شاخص رضایت مندی مشتریان)، در کشور آمریکا، گلکسی S20 اولترا از سامسونگ محبوب ترین گوشی شناخته شد. سال گذشته هم محصولی از سامسونگ توانسته بود برنده این نظرسنجی باشد. البته بهتر است بگوییم محصولاتی از سامسونگ چرا که گلکسی نوت 10 پلاس، S20 پلاس و S10 پلاس به صورت مشترک توانستند رده نخست را مال خود کنند.

این موفقیت برای گلکسی S20 اولترا در حالی به دست آمد که این گوشی پرچم دار دو سال قبل سامسونگ است، اما عملکرد عالی از لحاظ دوربین، سخت افزار قابل اعتماد، نمایشگر باکیفیت، کیفیت ساخت عالی و بسیاری قابلیت های دیگر سبب شد کاربری که این گوشی را خریداری می کند، دلیل خاصی برای فروش آن نداشته باشد. البته نسخه مجهز به اگزینوس 990 این گوشی و دو مدل پلاس و استاندارد از همین سری که نصیب کاربران بازارهای جهانی شد، مصیبتی تمام عیار بودند چرا که اگزینوس 990 به شدت داغ می کرد. اما مدل های ارسالی به آمریکا از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می بردند و همین موضوع هم سبب شد این گوشی ها بتوانند توانایی های خود را به شکل بهتری نشان دهند.

این خبر خوبی برای سامسونگ به شمار میرود. البته یک نکته نسبتا هشداردهنده هم برای شرکت کره ای وجود دارد که باید به آن ها اشاره کنیم. سال گذشته، سامسونگ توانست با 81 امتیاز، نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند و در رده نخست از این حیث قرار بگیرد. اپل هم با امتیاز 80 در رده دوم قرار گرفت. اما امسال اپل با همان امتیاز در همان جایگاه قبلی خود قرار گرفته است، ولی سامسونگ با کاهش 1 امتیازی، صدر جدول را با رقیب سنتی خود شریک شده است. این یک زنگ خطر برای سامسونگ به شمار میرود چرا که اپل اصلا رقیب کوچکی نیست و هر لحظه می تواند با اختلاف فاحشی بالاتر از شرکت کره ای قرار بگیرد. (لازم به ذکر است در رده های سوم تا پنجم، گوگل، موتورولا و LG قرار دارند).

نکته جالب در رابطه با این لیست، حضور گوشی هایی نظیر HTC +12، یا حتی محصولاتی از LG در آن است در حالی که این دو شرکت اصلا شرایط خوبی در بازار گوشی های هوشمند ندارند. البته LG که کلا از بازار خارج شده اما HTC حضور بسیار کمرنگی دارد. شما می توانید آمار 15 گوشی محبوب آمریکا را در جدول زیر مشاهده کنید.

نام گوشیشرکت سازندهامتیاز
گلکسی S20 اولتراسامسونگ86
LG Aristo 3LG84
آیفون 11 پرو مکساپل82
گلکسی S20سامسونگ82
گلکسی S10سامسونگ82
پیکسل 4گوگل81
گلکسی S20 پلاسسامسونگ81
آیفون 11سامسونگ80
آیفون 11 پرواپل80
آیفون XRاپل80
LG Aristo 3 پلاسLG80
آیفون SE 2020اپل80
گلکسی A20سامسونگ80
HTC U12 پلاسHTC79
گلکسی A21سامسونگ78

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2038

به "بار دیگر یک گوشی از سامسونگ محبوب ترین گوشی در آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار دیگر یک گوشی از سامسونگ محبوب ترین گوشی در آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید