صرفه جویی در مصرف آب کولینگ پتروشیمی غدیر افزایش یافت

به گزارش پیامک خنده، پتروشیمی غدیر در اطلاعیه ای اعلام نموده با اجرای پروژه برطرف گلوگاه های فراوری در راکتور های پتروشیمی این شرکت، صرفه جویی در مصرف آب کولینگ افزایش یافت.

صرفه جویی در مصرف آب کولینگ پتروشیمی غدیر افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران از اهواز، در این پروژه، عملیات پاکسازی و تمیزکاری 7 راکتور اصلی خط فراوری پی. وی. سی با استفاده از امکانات و ظرفیت های داخلی در دستور کار نهاده شد و تمامی مراحل پروژه که برای نخستین بار در 5 سال گذشته انجام شد، از سوی متخصصان شرکت و بدون حادثه به اجرا رسید.

گفتنی ست؛ با اجرای این پروژه، علاوه بر بهبود کمی و کیفی فراوری محصولات، ظرفیت فراوری روزانه پی. وی. سی غدیر از 300 تن به 420 تن در روز افزایش یافت که فراوری ماهانه شرکت را به بیش از 3 هزار تن افزایش خواهد داد.

در کنار افزایش توان فراوری، صرفه جویی در مصرف آب کولینگ، کاتالیست و بهبود راندمان و فرآیند فراوری از دیگر اهداف اجرای این پروژه است که با ایجاد کارگروه فنی به ریاست مدیرعامل به مرحله اجرا رسیده است.

بر اساس این گزارش؛ در صورت تامین پایدار و مطمئن خوراک از سوی بالادست، امکان فراوری بالاتر از ظرفیت طراحی شده در پتروشیمی غدیر فراهم شد و پیش بینی می گردد امکان ثبت حدنصاب نو فراوری تا خاتمه امسال فراهم گردد. بعلاوه در این جهت، به زودی عملیات تعویض یکی از مبدل های واحد وی. سی. ام نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

شایان ذکر است؛ شرکت پتروشیمی غدیر از ظرفیت فراوری سالانه 270 هزار تن محصول شامل 120 هزار تن پلی وینیل کلراید پی. وی. سی و 150 هزار تن وی. سی. ام وینیل کلراید منومر در منطقه ویژه مالی پتروشیمی بندر ماهشهر برخوردار است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1865

به "صرفه جویی در مصرف آب کولینگ پتروشیمی غدیر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی در مصرف آب کولینگ پتروشیمی غدیر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید