شریعتمداری: تصمیمات جداگانه برای برطرف مسائل به نتیجه نمی رسد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری امروز پنج شنبه در نشست با صنعتگران مناطق زلزله زده سرپل ذهاب گفت:علی رغم رفع شدن برخی مسائل، هنوز واحدهای بزرگ تر با مشکل روبرو هستند.

شریعتمداری: تصمیمات جداگانه برای برطرف مسائل به نتیجه نمی رسد

وی اضافه کرد:در زمینه فعالیت های حوزه صنعت تصمیمات جداگانه ای گرفته می گردد و از این رو این تصمیمات ما را به جایی نمی رساند.

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته گردیده برای واحد ها کمتر از احتیاج آنها بوده است، توضیح داد:در زمینه رفع مسائل واحدها اقداماتی انجام گردیده است مانند امحال دو ساله وام ها که برخی از واحد ها به دلیل بدهکاری در سیستم بانکی نتوانستند از آن استفاده نمایند.

وی توضیح داد:بانک ها برای پرداخت وام یک سری وثایقی طلب می نمایند که متناسب با شرایط زلزله زده نیست و باید با تدوین یک بسته کامل این مشکل را رفع کرد.

شریعتمداری بر شناسایی احتیاجها و مسائل این واحدها تاکید نمود و گفت: صندوق ضمانت باید واحدهای تملک گردیده را با وثایق قابل قبولی تضمین کند و بانک ها آن ضمانت را قبول نمایند.

وی در خاتمه ابراز داشت:شهرک های صنعتی در مناطق زلزله زده به ویژه سرپل ذهاب شرایط ویژه ای دارند که باید مسائل آن ها به صورت ویژه آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 60

به "شریعتمداری: تصمیمات جداگانه برای برطرف مسائل به نتیجه نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: تصمیمات جداگانه برای برطرف مسائل به نتیجه نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید