سلطانی فر: پورشیب در ورزش ایران الگوست، در کنار کاراته هستیم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرین عصر امروز تیم ملی کاراته کشورمان در شرایطی برگزار گردید که سلطانی فر وزیر ورزش، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به اسم مهمانان ویژه حضور داشتند.

سلطانی فر: پورشیب در ورزش ایران الگوست، در کنار کاراته هستیم

طباطبایی: کاراته ظرفیت های زیادی دارد

در ابتدای این تمرین سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جمع مسئولان ورزش گفت: تیم ملی کاراته کشورمان جهت سخت و دشواری را برای کسب سهمیه المپیک طی کرد. ما بیش از بیست رقابت بین المللی را سپری کردیم تا بتوانیم چهار سهمیه المپیک را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه یک سهل انگاری ناخواسته از سوی بهمن عسگری موجب شد که یکی از سهمیه های ما در بخش آقایان از دست برود. واقعاً باعث تأسف است که برای ورزش ما و کاراته از وجود بهمن عسگری در المپیک محروم شد. عسگری یکی از برترین، با اخلاق ترین و نجیب ترین ورزشکاران ما بود که به واسطه یک اشتباه المپیک را از دست داد.

طباطبایی ادامه داد: کل جامعه کاراته متحد و همدل پشت قهرمانان ما هستند تا ان شاالله در المپیک توکیو بتوانند برترین نتیجه را کسب نمایند، ظرفیت های کاراته بسیار زیاد است و امیدواریم سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار برترین عملکرد را در المپیک داشته باشند.

پورشیب: کنار گنج زاده هستیم تا برترین نتیجه را کسب کند

پس از صحبت سرمربیان تیم ملی، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی مردان هم در حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اسم داشت: برای من همواره منافع ملی در اولویت بوده و با توجه به اتفاقاتی که در تیم ملی مردان افتاد، وظیفه خود دانستم با اینکه سهمیه المپیک را کسب نکردم در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: همه ما در کنار سجاد گنج زاده هستیم تا او برترین عملکرد را در المپیک داشته باشد، پیروزیت سجاد گنج زاده درالمپیک پیروزیت همه ماست.

عباسعلی: در المپیک ثابت می کنیم، کاراته کاهای ایران برترین هستند

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان هم در صحبت هایش گفت: با توجه به نزدیک شدن به المپیک باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی ها بگذاریم تا ان شاالله برترین عملکرد را داشته باشیم. کاراته ما از برترین های دنیا است و با نتایجی که در المپیک کسب می کنیم این مهم را به اثبات خواهیم رساند.

سلطانی فر: قلب مردم ایران با شماست

در بخش خاتمهی تمرین، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم گفت: می دانیم در این دو سال کاراته چه سختی هایی را برای کسب سهمیه المپیک متحمل شده است. شما قدم به قدم جلو رفته اید و در نهایت پیروز شدید سه سهمیه را بدست آورید.

وی اضافه کرد: امروز در کنار شما حضور پیدا کردیم تا بدانید مجموعه وزش در کنار شماست و فارغ از هر نتیجه ای که در المپیک کسب کنید، تمام کاراته کاها از نظر قهرمان هستند. تشکری ویژه ای از ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی داشته باشم که با روحیه جوانمردی در خدمت تیم ملی است و این رفتار او موجب شده پورشیب نه تنها برای کاراته بلکه برای کل جامعه ورزش الگو باشد.

دکتر سلطانی فر در خاتمه گفت: قلب همه مردم ایران با شماست، بدون استرس و دغدغه در المپیک حاضر شوید و ان شاالله با دعای خیر مردم برترین عملکرد را خواهید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1708

به "سلطانی فر: پورشیب در ورزش ایران الگوست، در کنار کاراته هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پورشیب در ورزش ایران الگوست، در کنار کاراته هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید