ساکنان یک خیابان از دست اینستاگرامرها کلافه شدند│ اینفلوئنسرها را از این محله پاریس دور کنید

به گزارش پیامک خنده، ساکنان خیابان کریمو که از محله های زیبای پاریس است از شورای شهر پایتخت فرانسه خواسته اند برای دورنگه داشتن اینستاگرامرها جلوی این خیابان دروازه بگذارد.

ساکنان یک خیابان از دست اینستاگرامرها کلافه شدند│ اینفلوئنسرها را از این محله پاریس دور کنید

خبرنگاران: پاریسی هایی که در خیابان کریمو (Rue Cremieux) ساکن هستند از شورای شهر پاریس خواسته اند که برای مسدود کردن دسترسی گردشگران اینستاگرامی در ساعات اوج دروازه ای جلوی این خیابان قرار دهد.

به نظر می رسد خیابان کریمو یکی از محله های پرطرفدار پاریس برای عکس های اینستاگرامی است و بنابراین همه روزه و در هر ساعتی با هجوم گردشگران و اینفلوئنسرهایی روبرو است که مقابل در خانه های مردم می ایستند یا روی پله جلوی در می نشینند و ساعت های طولانی را صرف دریافت عکس و سلفی برای اینستاگرام می نمایند.

یکی از ساکنان این خیابان در گفت وگو با فرانس اینفو می گوید: ما نشسته ایم غذا بخوریم و درست پشت در خانه ما مردم عکس و ویدیو می گیرند یا دختران جوان مهمانی قبل از عروسی برگزار می نمایند و یک ساعت تمام جیغ می زنند. واقعا کلافه نماینده است.

با نگاهی به عکس های اینستاگرامی با هشتگ Rue Cremieux پیش از هرچیز می توان فهمید که این خیابان سنگ فرش با خانه های رنگارنگ، واقعا زیبا است و بعد می توان دید که در حال حاضر بیش از 31 هزار و 700 عکس با این هشتگ وجود دارد. پس به اینستاگرامرهای سراسر دنیا که برای دیدن پاریس آمده اند باید گفت: بگذارید پاریسی ها در آرامش غذا بخورند!

مردم خیابان کریمو از شورای شهر پاریس خواسته اند که در ورودی این خیابان دروازه ای قرار دهد و در ساعات اوج ترافیک یا در ساعات استراحت به ویژه غروب ها و آخرهفته ها از ورود شیفتگان اینستاگرام جلوگیری نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 307

به "ساکنان یک خیابان از دست اینستاگرامرها کلافه شدند│ اینفلوئنسرها را از این محله پاریس دور کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکنان یک خیابان از دست اینستاگرامرها کلافه شدند│ اینفلوئنسرها را از این محله پاریس دور کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید