رسانه های یمنی از ورود افسران اطلاعاتی ترکیه به این کشور خبر دادند

به گزارش پیامک خنده، رسانه های یمنی با افشای سندی اعلام کردند، چند افسر اطلاعاتی ترکیه به وسیله گذرگاه صرفیت وارد این کشور شده اند و آنکارا دنبال تقویت نفوذ خود در یمن است.

رسانه های یمنی از ورود افسران اطلاعاتی ترکیه به این کشور خبر دادند

بهترین تجربه سفر را با آژانس مسافرتی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انتشار یک سند نشان می دهد تعدادی از افسران اطلاعاتی ترکیه به وسیله گذرگاه صرفیت وارد المهره در جنوب یمن شده اند.

بر اساس گزارش وبگاه یمن الغد، این سند را سالم ثابت العولقی عضو هیأت رئیسه شورای انتقالی جنوب (المجلس الانتقالی الجنوبی) نزدیک به امارات منتشر نموده و در آن درباره ورود چهار افسر سازمان اطلاعات ترکیه صحبت شده است.

العولقی در ادامه توضیح داد، ترکیه دنبال تقویت نفوذ اخوان در یمن است و یمن در آستانه تحولات جدیدی قرار گرفته است.

وبگاه مذکور خاطرنشان کرد: ورود عناصر اطلاعاتی ترکیه به یمن همزمان تحرکات محرمانه در ترکیه برای ایجاد ائتلاف سیاسی جدید در تقابل با ائتلاف عربی در یمن است.

یمن الغد سپس گزارش داد، اخوان یمن دنبال فزونی نظامی و سیاسی با یاری ترکیه هستند تا نسخه ای از مداخله ترکیه در سوریه و لیبی باشند.

این وبگاه یمنی اضافه نمود، اخیرا تعدادی از سیاستمداران و روزنامه نگاران یمنی مخالف با ائتلاف سعودی به استانبول و آنکارا رفت و آمد داشته اند و نشانه ها از افزایش نقش ترکیه در یمن حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 654

به "رسانه های یمنی از ورود افسران اطلاعاتی ترکیه به این کشور خبر دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های یمنی از ورود افسران اطلاعاتی ترکیه به این کشور خبر دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید