کدام ایرلاین گرانترین پرواز جهان را انجام میدهد

به گزارش پیامک خنده، بی شک سریع ترین، راحت ترین و مناسب ترین وسیله سفر به مقاصد دوردست، هواپیما است. چه برای سفرهای داخلی یا سفرهای بین المللی، مردم بسیاری از هواپیما استفاده می نمایند. همچنین کلاس پروازی، اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت برای مقصدی ثابت و در تاریخی یکسان است. کلاس پروازی معین نماینده میزان امکانات آماده شده برای مسافران در طول پرواز است و تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت بلیط هواپیما دارد. همانطور که می دانید پروازهای فرست کلاس گرانترین پرواز جهان هستند. در پروازهای بین المللی چهار کلاس پروازی اصلی وجود دارندکه شامل: اکونومی، پریمیوم اکونومی، پروازهای بیزینس کلاس و فرست کلاس هستند.

کدام ایرلاین گرانترین پرواز جهان را انجام میدهد

وقتی بلیط هواپیمای یکی از ایرلاین های برتر را انتخاب می کنیم و کیفیت خدمات و امکانات رفاهی آن ها را می بینیم، کاملا علت گرانتر بودن بلیط آن ها را متوجه می شویم.

هرساله، بر اساس میزان درآمد سالانه، لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان تعیین می گردد و بعضی از عظیم ترین و معتبرترین ایرلاین های جهان در این لیست جای می گیرند که حتی شماری از این بهترین ها در خاورمیانه قرار دارند. ایرلاین هایی مثل قطرایرویز، ترکیش ایرلاینز، الاتحاد، امارات و … در سال های اخیر از جنبه های مختلفی به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند.

قطر ایرویز (Qatar Airways)

این شرکت، در طول چندین دهه فعالیتش همواره به دلیل کیفیت خدمات و پروازهای لوکس و مجلل شهرت داشته است و گرانترین پرواز جهان را دارد. به همین دلیل قطر ایرویز در صدر ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار می گیرد.

قطر ایرویز که فعالیتش را از سال 1994 شروع نموده است و امروزه بیش از 4000 کارمند در سرتاسر جهان دارد؛ همان طور که پیداست، شرکت هواپیمایی کشور قطر است که دفتر مرکزی اش در شهر دوحه واقع شده است و دارای بیش از 180 هواپیمای مدرن و پیشرفته در ناوگان هواپیمایی اش است. در طول سال های مختلف به دلیل کیفیت خدماتش، بارها برنده جایزه های بسیاری شده است.

کیفیت غذا، امکانات تفریحی و سیستم سرگرمی داخل کابین، برخورد مهمانداران، کیفیت جایگاه ها و …باعث تبدیل شدن این ایرلاین عربی به یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی و البته ثروتمندترین آن ها شده است.

سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines)

دومین رتبه در لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان، از آن شرکت هواپیمایی سنگاپور است.

سنگاپور ایرلاینز یکی از عظیم ترین ناوگان های هواپیمایی در جهان را دارد. از جمله هواپیماهای این ایرلاین می توان به : ایرباس A380 و هواپیمای بوئینگ 787-10 و ایرباس A350-900 اشاره نمود.

سنگاپور ایرلاینز عناوین متعددی مثل بهترین پرواز فرست کلاس آسیا، بهترین مهمانداران هواپیما، بهترین ایرلاین جهان و … را از آن خود نموده است.

کاتای پسیفیک (Cathay Pacific Airways)

شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک متعلق به هنگ کنگ، فعالیتش را از سال 1946 شروع نموده است و به دلیل کیفیت خدماتش هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.کاتای پسیفیک با بیش از 23000 کارمند در سرتاسر جهان، رتبه سوم ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان، بیش از 148 هواپیما در ناوگانش دارد و به بیش از 80 مقصد در سرتاسر جهان پرواز می نماید.

کاتای پسیفیک، یکی از اعضای اتحاد جهانی شرکت های هواپیمایی است و تا به امروز 4 بار به عنوان بهترین ایرلاین جهان انتخاب شده است. همچنین در سال 2018 این ایر لاین، عنوان بهترین پرواز پرمیوم اکونومی را کسب نموده است.

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

در رتبه چهارم ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان، ترکیش ایرلاین از کشور ترکیه جای می گیرد. دفتر اصلی این ایرلاین در فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول است و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن در همان شهر نیز، دومین قطب فعالیت های این شرکت هواپیمایی به حساب می آید.

ترکیش ایرلاینز امروزه به هر 6 قاره و بیش از 300 نقطه در سرتاسر جهان پرواز دارد.

در حقیقت، ترکیش ایرلاینز، به عنوان عظیم ترین شرکت هواپیمایی جهان، از نظر تعداد مقاصد و مسیرهای پروازی (از جمله پروازهای داخلی) شناخته می گردد.

در سال های اخیر، ترکیش ایرلاین همواره جزء بهترین ایرلاین های جهان قرار گرفته است و علت آن چیزی جز کیفیت خدمات و سرویس دهی بسیار عالی نیست. همه این عوامل باعث شده تا این ایرلاین در رتبه چهارم ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان قرار بگیرد. ترکیش ایرلاینز از سال 2008 به عضویت اتحاد هواپیمایی استار الاینس درآمده و زیر نظر این اتحاد فعالیت می نماید.

هواپیمایی امارات (Emirates)

رتبه پنجم ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان هم از آن یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی خاورمیانه است.

هواپیمایی امارات در کشور امارات متحده عربی، از سال 1985 فعالیتش را شروع نموده و مرکز اصلی اش در شهر دبی است. این ایرلاین بخشی از شرکت مادر به نام گروه امارات است و عظیم ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه، با بیش از 3600 پرواز در هفته محسوب می گردد.

شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است که سالانه میلیون ها مسافر از این شهر بازدید می نمایند. در این میان، بخش عمده ای از این جابجایی ها، بر عهده هواپیمایی امارات است و با شبکه پروازی گسترده خود مسافران را از سرتاسر جهان به دبی می رساند و از دبی باز می گرداند.

پروازهای امارات همواره به دلیل امکانات لوکس و مجلل و خدمات رفاهی ورای تصوری که به مشتریان ارائه می نمایند زبانزد خاص و عام هستند. به طوری که بسیاری از مسافران سعی می نمایند حتما با این ایرلاین عربی سفر نمایند. هواپیمایی امارات یکی از ثروتمندترین ایرلاین های جهان و یکی از گرانترین پروازها در جهان است که در حال حاضر به شش قاره جهان پروازهای منظمی دارد.

هواپیمایی الاتحاد (Etihad Airways)

هواپیمایی الاتحاد، یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی امارات متحده عربی که فعالیتش را از سال 2003 شروع نموده و نسبتا تازه کار است. این شرکت هواپیمایی که در رتبه ششم ثروتمندترین ایرلاین های جهان و گرانترین پرواز جهان قرار می گیرد؛ حدود 20000 کارمند در سرتاسر جهان دارد و بیش از 1000 پرواز در طول هفته انجام می دهد.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی الاتحاد، بیش از 126 هواپیما در ناوگان هواپیمایی اش دارد و به سرتاسر جهان پروازهای مستقیمی را انجام می دهد. هواپیمایی الاتحاد بخشی از شرکت مادر به اسم گروه هوانوردی الاتحاد است و امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی در طول پرواز برای مسافرانش در نظر گرفته است.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1269

به "کدام ایرلاین گرانترین پرواز جهان را انجام میدهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام ایرلاین گرانترین پرواز جهان را انجام میدهد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین گرانترین پرواز جهان را انجام میدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید