رسانه آفریقایی: شیخ دیاباته بهترین شکارچی در لیگ برتر فوتبال ایران است

به گزارش پیامک خنده، سایتafricafootunitedنوشت: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و 32 ساله استقلال تهران بهترین شکارچی لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل از مسابقات بود.

رسانه آفریقایی: شیخ دیاباته بهترین شکارچی در لیگ برتر فوتبال ایران است

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران توانست با این تیم به عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دست پیدا کند و از طرفی عنوان آقای گلی این رقابت ها را هم تصاحب کرد. رسانه africafootunited درباره عملکرد شیخ دیاباته طی گزارشی نوشت: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و 32 ساله استقلال تهران بهترین شکارچی لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل از مسابقات بود. رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران 20 آگوست سال جاری به اتمام رسید و در آخرین روز بازی های شیخ دیاباته باز هم درخشید و در پیروزی 4 بر یک استقلال برابر شاهین بوشهر نقش داشت.

عملکرد شیخ به این عقاب مالیایی اجازه داد تا فصل را با 15 گل به طور مالی به سرانجام برساند. تیم استقلال تهران پشت سر پرسپولیس 67 امتیازی در صندلی دوم لیگ برتر ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1070

به "رسانه آفریقایی: شیخ دیاباته بهترین شکارچی در لیگ برتر فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه آفریقایی: شیخ دیاباته بهترین شکارچی در لیگ برتر فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید