راهکارهای معجزه آسا برای پرپشت کردن ابرو

به گزارش پیامک خنده، با وجود اینکه ابروها بخش کوچکی از صورت را تشکیل می دهند اما مکان قرارگیری آنها در صورت و قسمت بالای چشم باعث می گردد یکی از موثرترین اعضای صورت در زیبایی فرد باشند. ایده های زیادی برای زیباتر به نظر رسیدن ابروها و خوش فرم بودن آن وجود دارد که محبوب ترین آنها پرپشت کردن ابرو است.

راهکارهای معجزه آسا برای پرپشت کردن ابرو

هر چه ابرو پرپشت تر باشد چشم ها درشت تر به نظر می رسد و این نکته ای است که گریمورها و چهره پردازان به آن واقفند. افرادی که در صنعت مد فعالند و چهره هایی که به دلیل زیبایی شناخته شده هستند دارای ابروهای پرپشت و جذابی هستند. این افراد از روش ها و تکنیک های منحصر به فردی برای زیباتر به نظر رسیدن استفاده می نمایند. ما در این مطلب از سری مطالب وبلاگ پانا راز زیبایی ابروی این افراد را برای شما فاش خواهیم کرد و خواهیم گفت از چه روش هایی می توانید به ابروهایی پرپشت برسید، کدام روش ها موثرترند و تفاوت عمده میان آنها چیست؟

اگر ابروهای کم پشت و بسیار نازکی دارید که چهره شما را تحت تأثیر خود قرار داده است، مطلب خوبی را برای مطالعه انتخاب نموده اید. در انتها این مطلب می توانید بهترین و مناسب ترین روش را برای داشتن ابروهای پرپشت و جذاب انتخاب کنید.

روش های پرپشت کردن مو و ابرو

ما روش های پرپشت کردن مو را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نموده ایم. این روش ها همگی روش های مفیدی هستند اما بعضی نسبت به دیگری فزونی هایی دارند.

استفاده از سرم

استفاده از ترکیبات گیاهی

کاشت ابرو

در ادامه همه روش های بالا را مورد آنالیز قرار می دهیم تا با مشخصات و ویژگی های آنها آشنا شوید.

1- استفاده از سرم

هر چند سرم هایی برای رشد ابرو و مژه وجود دارند اما می توانید از سرم مو نیز برای رشد ابرو و رسیدن به ابروهای پرپشت بهره ببرید. استفاده از زنجیره های کوتاه اسیدهای آمینه که به رشد فولیکول های مو یاری می نمایند، موجب رشد موهای ابرو نیز می شوند. فرمول به کار رفته در این سرم ها حاوی مواد مرطوب نماینده ای هستند که برای تغذیه ابروها مناسبند. اما نکته مهم در خصوص استفاده از این سرم ها این است که رشد مجدد ابرو یک شبه اتفاق نمی افتد. جدا از اینکه این محصولات باید استاندارد و معتبر باشند باید مرتباً مورد استفاده قرار بگیرند (حداقل یک یا دو بار در روز، بسته به دستورالعمل ها) تا شاهد ضخیم شدن ابرو باشید. این کار یاری می نماید تا فقط در طی دو تا چهار هفته به نتایج جالب توجه دست پیدا کنید.

2- استفاده از ترکیبات گیاهی

نمی توان از خواص موجود در طبیعت و گیاهان و مواد طبیعی برای درمان انواع بیماری ها غافل شد. تأیید این مطلب درخشش طب سنتی چینی و ایرانی در چندین هزار سال عمر آنهاست. بشر با علم به همین موارد همواره دست به تحقیق و تفحص در ویژگی ها و خواص گیاهان دارویی زده است. کشف اثرگذاری خواص بعضی گیاهان در رشد و تقویت پوست و مو به جایی رسیده است که امروزه درصد مواد آرایشی و بهداشتی ساخته شده از گیاهان طبیعی شگفت انگیز است. در ادامه به مواد طبیعی و گیاهانی اشاره می کنیم که به تحقق آرزوی ما از داشتن ابروی پرپشت جامع عمل می پوشانند. شما علاه بر اینکه می توانید ترکیبات مختلف را در خانه تهیه و بهره ببرید می توانید از ماسک ها و ژل های آماده در بازار خرید نمایید.

روغن کرچک

از آنجا که این روغن با پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب و ویتامین ها غنی شده است، به تغذیه فولیکول های مو یاری بسیاری می نماید. هر روز چند قطره روغن کرچک را با نوک انگشتان به ابروهای خود ماساژ دهید. روغن را به مدت 30 دقیقه نگهدارید، با یک پاک نماینده آن را پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید. تذکر مهم این که در صورت حساسیت به روغن کرچک خالص ممکن است شاهد تحریک، کهیر و بثورات روی پوست شوید. قبل از استفاده از روغن کرچک حتماً با آزمایش آن روی بخش کوچکی از پوست از عدم حساسیت به آن مطمئن شوید.

روغن نارگیل

این روغن به عنوان یک نرم نماینده و همچنین یک مرطوب نماینده عمل می نماید و برای بهبود گردش خون عالی است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل با پروتئین های طبیعی موجود در مو برای جلوگیری از شکستن مو همکاری می نمایند. اسید لوریک موجود در آن نیز یک ماده ضد میکروبی است و مانع از عفونت فولیکول ها می گردد. مواد مغذی و همچنین پروتئین های مختلف مانند آهن و ویتامین E موجود در روغن نارگیل هم باعث تقویت ابروهای سالم و افزایش ضخامت ابروها می شوند. شما هر روز روغن نارگیل را می توانید روی ابروهای خود بمالید، اما چند بار در هفته استفاده از آن نیز می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد. کافیست یک پنبه را به روغن آغشته نموده و روی ابروهای خود بمالید، یک شب آن را نگه دارید و صبح صورتتان را بشویید. یکی دیگر از روغن های مفید برای ابرو روغن زیتون است.

آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی ترکیبی به نام آلوئنین است که رشد مو را تقویت می نماید. این ترکیب شبیه کراتین است، از این رو موها را با مواد مغذی خاص جوان می نماید، به آن خاصیت ارتجاعی می دهد و از شکستگی جلوگیری می نماید. ژل آلوئه ورا چسبناک نیست و سریع جذب می گردد، بنابراین می توان آن را چند بار در روز استفاده کرد. آلوئه ورا منافذ فولیکولی را باز می نماید، بنابراین رشد موهای ابرو را سرعت می بخشد. برای رشد ابروهای ضخیم یا حجیم به طور دائمی از آلوئه ورا بهره ببرید.

برای این کار برگ بیرونی آلوئه ورا را جدا نموده و از ژل موجود در آن برای تقویت ابرو بهره ببرید. ماساژ ابرو باعث جذب آلوئه ورا خواهد شد. به جامانده برگ آلوئه ورا داخل یخچال نگهداری کنید.

روش های ذکر شده در این بخش تنها بخشی کوچک از انواع گیاهان و مواد دارویی هستند که می توانند به رشد ابروی شما یاری نمایند.

3- کاشت ابرو

دو روش قبلی روش هایی هستند که رسیدن به نتایج دلخواه در آنها احتیاج به صبر و حوصله دارد و روش های خانگی یا غیر کلینیکی هستند. اما روشی که اکنون برای شما توضیح می دهیم روشی است که شما به یاری آن می توانید به سرعت شاهد رشد موهای طبیعی ابرو باشید. این روش درمانی در کلینیک و با یاری متخصص و تیم پزشکی انجام می گردد. کاشت ابرو اگر توسط متخصص با تجربه و چیره دست انجام گردد می تواند نتیجه ای فوری و درخشان داشته باشد. خوشبختانه کاشت ابرو یک روش دائم، ایمن و کم عارضه با نتایج طبیعی خیره نماینده است.

کاشت ابروی طبیعی به روش های مختلف انجام می گردد که بسته به اهداف، شرایط بانک موی بیمار، هزینه کاشت ابرو و شرایط فیزیکی و سنی بیمار با یکدیگر متفاوتند. رایج ترین روش های کاشت ابرو FUE، MICRO FIT، SUT و FIT هستند که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایب متفاوتی دارند.

نحوه کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی به یاری بانک موی بیمار انجام می گردد و طی آن متخصص به یاری ابزار اتوماتیک یا دستی (بستگی به روش کاشت) فولیکول های مناسب را از بانک مو استخراج می نماید تا در ناحیه مورد نظر پیوند بزند. به غیر از روش FUT که کمی تهاجمی تر است در سایر روش ها میزان جراحت و درد به قدری کم است که این روش را نمی توان به عنوان یک جراحی در نظر گرفت. نتایج کاشت ابرو بستگی به موارد مختلفی دارد که مهمترین عامل آن مهارت پزشک و شرایط بانک موی بیمار است. اما در مجموع می توان به جرات گفت بهترین روش برای داشتن ابروی طبیعی همین روش است. بخصوص در مورادی که بحث سرعت رویش در میان باشد یا دو روش قبلی روی بیمار موثر عمل نکند.

تفاوت روش های پرپشت کردن ابرو

روش های ذکر شده در این مطلب همگی روش هایی موثرند که توانسته افراد زیادی را به آرزوی آنها برای داشتن ابروهای پرپشت برساند. اما تفاوت میان این روش ها از این لحاظ حائز اهمیت است که می تواند مشخص نماینده انتخاب افراد باشد. اصلی ترین تفاوت در این روش ها این است که روش کاشت ابرو یک روش با درصد موفقیت بسیار بالاست و این موفقیت را در فاصله زمانی بسیار اندک بدست می آورد. شما می توانید خیلی زود بعد از کاشت ابرو شاهد رشد آن باشید.

نکته حائز اهمیت دیگر در مقایسه روش های ذکر شده این است که روش استفاده از سرم و ترکیبات گیاهی در مواردی که شرایط بیمار از نظر کم پشتی ابرو وخیم باشد درصد موفقیت کمتری دارد. اما در روش کاشت ابرو اگر تأمین فولیکول از بانک مو محیا باشد حتی می توان کم پشت ترین ابروها را درمان کرد.

تفاوت دیگر در این روش ها هزینه انجام کار است. طبیعی است که استفاده از تکنیک های کاشت ابرو به مراتب گران تر خواهد بود. اما مهم نتیجه کار است. شما به هیچ وجه نمی توانید همان انتظاری را از دو روش اول داشته باشید که از روش کاشت ابرو دارید. اثربخشی روش کاشت ابرو هزینه آن را کاملاً توجیه می نماید.

کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

روش هایی که در این مطلب به آنها اشاره نموده ایم روش هایی هستند که موجب موفقیت های چشمگیری در پرپشت کردن ابرو شده اند. اما تفاوت های زیادی میان آنها وجود دارد که باعث می گردد انتخاب میان این روش ها به شدت وابسته به شرایط بیمار باشد. اگر شما ابروهای نسبتاً پرپشتی دارید و تنها می خواهید از ریزش آن جلوگیری کنید یا به تقویت آن یاری کنید دو روش اول یعنی سرم مو، مژه و ابرو می تواند راهکار مقرون بصرفه تری باشد. اما اگر از کم پشتی شدید ابرو رنج می برید انتخاب مناسب شما روش کاشت ابرو است. روش کاشت ابرو روشی فوق العاده است که نحوه انجام آن و تفاوت تکنیک های مختلف در آن بحثی مجزا را طلب می نماید. برای اطلاع از این تکنیک ها مقالاتی در کلینیک خانه سفید تهیه شده است که شما را به طور کامل با این روش ها آشنا می نماید. تمامی روش های کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید با استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها و تجهیزات قابل اجراست. کاشت ابرو در خانه سفید درصد بالایی از احساس رضایت را در مشتریان ایجاد نموده که این امر موجب درخواست های بالا از این کلینیک برای درمان کم پشتی ابرو شده است. چنانچه تمایل به کاشت ابرو در این کلینیک دارید همکاران من آماده پاسخگویی به سوالات شما و هماهنگی جهت جلسه مشاوره و درمان هستند.

تلفن کلینیک خانه سفید : 02154503

مشاوره آنلاین : 09122252731

اینستاگرام : https://instagram.com/whdc.ir

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1620

به "راهکارهای معجزه آسا برای پرپشت کردن ابرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای معجزه آسا برای پرپشت کردن ابرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید