درخشش بیرانوند در مقابل تیم مورینیو

به گزارش پیامک خنده، عملکرد علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش برای تیم آنتورپم بلژیک بازتاب گسترده و مثبتی داشت.

درخشش بیرانوند در مقابل تیم مورینیو

به گزارش خبرنگاران از مهر، در یکی از دیدارهای لیگ اروپا شب گذشته تیم آنتورپ بلژیک به مصاف تیم تاتنهام انگلیس با هدایت ژوزه مورینیو رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تاتنهام خاتمه یافت.

این مسابقه برای هواداران فوتبال ایران جذابیت بیشتری داشت چرا که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران برای نخستین بار از زمان حضورش در آنتورپ، برای این تیم درون دروازه قرار گرفت.

هرچند بیرانوند در این بازی دو گل دریافت کرد اما عملکرد او در مهار حملات و ضربات شاگردان مورینیو به قدری چشمگیر بود که نقش برجسته این دروازه بان ایران در جلوگیری از شکست سنگین تر آنتورپ بازتاب زیادی در بلژیک و انگلیس داشته است. بیرانوند در خاتمه این بازی از سایت سوفا اسکور نمره خوب 8.1 را گرفت.

بیرانوند در این بازی در مقابل ستارگان تاتنهام از جمله گرت بیل، هیونگ مین، هری کین، وینیسیوس و … نشان داد که دروازه بانی در سطح اروپا است و می تواند در صورت ادامه این فرایند و تمرکز بر روی تمریناتش به فرایند پیشرفت خود در این قاره ادامه بدهد.

این دروازه بان ایرانی از فرصت بازی با تاتنهام هم استفاده کرد و عکسی به یادگار با مورینیو پرتغالی گرفت.

چه کسی می داند؛ شاید ورق برای بیرانوند - که زمانی در کارواش های تهران کار می کرد- طوری رقم بخورد که در سال های آینده شاگرد مورینیو در تیم بزرگ تری بشود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1340

به "درخشش بیرانوند در مقابل تیم مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش بیرانوند در مقابل تیم مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید