خبرنگاران 3848 شغل امسال باید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شود

به گزارش پیامک خنده، قزوین - خبرنگاران - تعهد اشتغال سال جاری در بخش کشاورزی استان قزوین به میزان سه هزار و 848 نفر مشخص و به دستگاه تخصصی این بخش ابلاغ شد.

خبرنگاران 3848 شغل امسال باید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: این تعهد روز جاری به این دستگاه ابلاغ شد.

حمیدرضا تبسمی با بیان اینکه سال گذشته تعهد اشتغالزایی این دستگاه به طور کامل و فراتر از رقم مشخص شده محقق شد، افزود: در سال گذشته میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی 3هزار و 871نفر بود.

وی گفت: سال گذشته بیش از 100,6 درصد اشتغالزایی در استان محقق شده و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.

به گفته وی بیشترین میزان اشتغالزایی بخش کشاورزی استان قزوین در سال گذشته با 982 نفر مربوط به شهرستان تاکستان بوده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین در ادامه گفت: در سال گذشته اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره 18، کمک های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط هفت مکانیزاسیون به واحد های تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صد درصدی میزان اشتغال پیش بینی شده داشت که امیدواریم این رویه در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

تبسمی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین962نفر، تاکستان962نفر،بوئین زهرا962نفر ، آبیک 420نفر ، البرز310 نفر و آوج 192 نفر مشخص و ابلاغ شده است.

استان قزوین در بحش کشاورزی دارای 80 هزار بهره بردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 984

به "خبرنگاران 3848 شغل امسال باید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3848 شغل امسال باید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید