خبرنگاران قبض کاغذی 450 هزار مشترک برق در زنجان حذف می گردد

به گزارش پیامک خنده، زنجان - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال جاری قبض های کاغذی 450 هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری این شرکت با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و ارائه خدمات الکترونیکی حذف خواهد شد.

خبرنگاران قبض کاغذی 450 هزار مشترک برق در زنجان حذف می گردد

علیرضا علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در حال حاضر در کوشش برای نصب بنر و آگهی برای مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع برق در استان زنجان هستیم تا قبض های کاغذی از مهر ماه صادر نگردد.

وی تاکید نمود: علاوه بر این شرکت همه شرکت های خدمات رسان بر اساس دستور ریاست جمهوری موظف شده اند تا این مهم را محقق نمایند.

این مسئول اعلام کرد: بعضی از صنایع و شرکت هایی که خواستار صدور قبض کاغذی هستند می توانند با مراجعه به سایت این شرکت قبض های خود را به صورت رنگی، یا سیاه وسفید برای خود چاپ نمایند.

علیزاده گفت: سرپرستان مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، شماره رمز رایانه روی قبض برق که عددی هفت رقمی است را به 50004927 پیامک نمایند.

وی ادامه داد: با انجام این مهم شماره موبایل مالککان امتیار برق بر روی سیستم ثبت می گردد و با صدور قبض هزینه آن پیامک می گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: هم اکنون این شرکت 450 هزار مشترک تحت پوشش دارد که در هر دوره صدور قبش 2 میلیون و 880 هزار قبض صادر می کردیم.

علیزاده گفت: صدور قبض برق برای مشترکان در بخش صنایع بر روی یک کاغذ آ چهار و برای سایرین نیز سه قبص برروی یک برگ چاپ می گردد.

وی اعلام کرد: از اول مهرماه سال جاری صدور و چاپ این تعداد قبض کاغذی برای مشترکان شرکت توزیع برق حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان با 14 هزار و 118 کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرها و روستاها برای 445 هزار و 674 مشترک خدمات ارائه می نماید.

این استان 9 هزار و 821 دستگاه پست برق با ظرفیت 1500 مگاولت آمپر دارد.

9505/8068

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 223

به "خبرنگاران قبض کاغذی 450 هزار مشترک برق در زنجان حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قبض کاغذی 450 هزار مشترک برق در زنجان حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید