تور دهلی: حماس اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به وسیله مقام هندی را محکوم کرد

به گزارش پیامک خنده، جنبش مقاومت اسلامی حماس بیان کرد که اهانت مقام هندی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) درست در شرایطی انجام شد که نفرت پراکنی علیه مسلمانان در هند افزایش یافته است.

تور دهلی: حماس اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به وسیله مقام هندی را محکوم کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فتحی حماد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس توهین سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام حماس توضیح داد: اهانت مقام رسانه ای در حزب حاکم هند به پیامبر اکرم (ص) در حالی صورت گرفت که نفرت پراکنی و توهین به مسلمانان در هند افزایش یافته است.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس بعلاوه از سکوت و معیار های دوگانه جامعه بین الملل در قبال مسلمانان و مقدسات آن ها به شدت انتقاد کرد. در همین حال، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس نیز به اظهارات اخیر مقام هندی واکنش نشان داد.

وی ضمن محکوم کردن این اظهارات مقام هندی، گفت: چنین اظهاراتی توهین به بیش از 2 میلیارد مسلمان در دنیا و جریحه دار کردن احساسات آن ها است. عزت الرشق از کشور های عربی و اسلامی خواست تا با اعمال فشار بر دولت هند، آن را وادار به عذرخواهی نمایند.

لازم به ذکر است، اظهارات توهین آمیز یکی از اعضای بهاراتیا جاناتا حزب حاکم هند، واکنش بسیاری از کشور های اسلامی ازجمله جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2048

به "تور دهلی: حماس اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به وسیله مقام هندی را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: حماس اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به وسیله مقام هندی را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید