جو بایدن: من تنها دلیل استیضاح ترامپ هستم

به گزارش پیامک خنده، جو بایدن خود را تنها دلیل انجام تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ دانست.

جو بایدن: من تنها دلیل استیضاح ترامپ هستم

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا در انجمن اتحادیه کارگران غذایی و تجاری اظهار کرد: شاید من آخرین کسی بودم که خواستار استیضاح شد اما من تنها دلیل به جریان افتادن روند استیضاح هستم.

چندی پیش گزارش شد، دونالد ترامپ در تماس تلفنی اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود، از این رئیس جمهوری درخواست نموده است تا درباره احتمال فساد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله که جنجال های بسیاری را به دنبال داشته، اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ از سوی دموکرات های مجلس نمایندگان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، بایدن همچنین اظهار کرد، مردم آمریکا باید به استیضاح اهمیت دهند زیرا دموکراسی به معنای واقعی کلمه در خطر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد، سنا استیضاح را انجام دهد یا ندهد، مجلس نمایندگان گزینه ای جز در نظر دریافت استیضاح ندارد و این مساله به این دلیل نیست که در تماس تلفنی مذکور به او و پسرش اشاره شده است.

بایدن گفت: کار آن ها این است که مشخص نمایند استیضاح باید انجام گردد یا خیر. کار من این است که او (ترامپ) را متحمل سنگین ترین شکست ممکن کنم.

وی ادامه داد، اگر مجلس نمایندگان به استیضاح ترامپ رای دهد و نظر نمایندگان جمهوری خواه را تغییر دهد، مردم آمریکا توجه بیشتری به استیضاح خواهند داشت.

بایدن گفت: دیدگاه جمهوری خواستار کنگره آمریکا با تغییر دیدگاه رای دهندگان (جمهوری خواه) تغییر خواهد نمود و این اتفاق به تدریج در حال وقوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 468

به "جو بایدن: من تنها دلیل استیضاح ترامپ هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: من تنها دلیل استیضاح ترامپ هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید