فراوری یک مجموعه عروسکی برای نوروز

به گزارش پیامک خنده، تهران (پانا) - فراوری مجموعه تلویزیونی عروسکی مزرعه دوستی در آذربایجان شرقی کلید خورد.

فراوری یک مجموعه عروسکی برای نوروز

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی مزرعه دوستی با حضور سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما و مدیران صداوسیما در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

هدف از ساخت این مجموعه عروسکی تفریح و آموزشی، فراوری آثار ماندگار و با کیفیت عروسکی با تکیه بر فرهنگ بومی است.

دکتر محمد مهدی رحمتی، سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما در آیین آغاز فراوری مجموعه مزرعه عروسکی با تاکید بر فراوری آثار ماندگار و با کیفیت برای بچه ها و نوجوانان اعلام کرد: اینکه مراکز استانی در این زمینه پیشگام شده اند نشان از حرکتی گسترده و جریانی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه طراحی شخصیت، صداپیشگی و بعلاوه ساخت محیط های مجذوب کننده برای بچه ها در صداوسیمای استان ها، یک اتفاق رسانه ای ارزشمند به شمار می رود، گفت: معاونت استان ها از همه ظرفیت های خود برای حمایت از فراوریات این چنینی استفاده می نماید.

رحمتی بعلاوه توضیح داد: امیدواریم اثری مجذوب کننده فراوری گردد و شخصیت هایی خلق شوند تا بچه های ایران زمین سال های سال آنها را به خاطر بسپارند.

پیش فراوری مزرعه دوستی در 26 قسمت 20 دقیقه ای و با 9 کاراکتر عروسکی از دو ماه قبل آغاز شده و برای ساخت دکورهای آن از رنگ های شاد بچه هاه و با نگاه به بافت و رنگ هایی که بیشتر در شهرستان تبریز وجود دارند استفاده شده است.

صداپیشگان و عروسک گردانان این مجموعه بیشتر از هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی هستند و قرار است در ایام عید نوروز به روی آنتن برود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1828

به "فراوری یک مجموعه عروسکی برای نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری یک مجموعه عروسکی برای نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید