شرح مهم استاندار تهران در خصوص شناورسازی ساعت کاری ، ترافیک در مهرماه تقسیم خواهد شد

به گزارش پیامک خنده، به گفته استاندار تهران طرح شناورسازی ساعت کاری اداره های مرکز از اول مهرماه اجرایی خواهد شد.

شرح مهم استاندار تهران در خصوص شناورسازی ساعت کاری ، ترافیک در مهرماه تقسیم خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا فخاری استاندار تهران در مورد اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات از اول مهرماه نیز گفت: جلسات متعددی در شورای ترافیک استانداری برگزار شده که از مهرماه به لحاظ مدیریت ترافیک طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات اجرا خواهد شد. سال جاری کوشش کردیم یک تناسبی بین ساعت کاری ادارات با مراکز آموزشی ایجاد گردد و به نوعی تقسیم ترافیک شده تا کارکنان در یک ساعت تعیین و بعلاوه دانش آموزان و دانشجویان نیز در یک ساعت تعیین به محل کار و تحصیل بروند.

استاندار تهران اضافه کرد : سیستم حمل ونقل عمومی مرکز ازجمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تقویت خواهد شد، از شهروندان تهرانی درخواست داریم برای رفتن به محل کار و تحصیل تا جایی که می توانند از حمل ونقل عمومی استفاده نمایند. مدیریت ترافیک شهری مرکز نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت شهری است، همه در یک مسیر قرار داریم تا بتوانیم ترافیک مرکز را در زمان شلوغی مدیریت کنیم.

به گفته فخاریناوگان حمل ونقل عمومی مرکز از فرسودگی چندین ساله برخوردار است و به همت وزارت صمت کوشش شده که اتوبوس و تاکسی های نو به این ناوگان تزریق گردد،در مهرماه نیز پیش بینی شده حداقل 100 دستگاه اتوبوس نو به ناوگان تهران وارد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2247

به "شرح مهم استاندار تهران در خصوص شناورسازی ساعت کاری ، ترافیک در مهرماه تقسیم خواهد شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "شرح مهم استاندار تهران در خصوص شناورسازی ساعت کاری ، ترافیک در مهرماه تقسیم خواهد شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مهم استاندار تهران در خصوص شناورسازی ساعت کاری ، ترافیک در مهرماه تقسیم خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید