تصاویری جذاب از جشنواره گل لاله در هلند

به گزارش پیامک خنده، کشور زیبای هلند به دلیل پرورش گل های لاله بسیار معروف است. گل لاله آنقدر در فرهنگ این کشور تنیده شده است که هلند به کشور گل های لاله و یا سرزمین لاله های نارنجی شناخته می گردد. مزارع وسیع گل و به خصوص گل های لاله، نام هلند را به عنوان یکی از عظیم ترین فراوری و صادرکنندگان محصولات وابسته به گل در دنیا مطرح نموده است. جشنواره گل لاله در هلند یکی از فستیوال هایی است که در شهر آمستردام، پایتخت این کشور به منظور جذب گردشگران برگزار می گردد.

تصاویری جذاب از جشنواره گل لاله در هلند

با فرا رسیدن فصل زمستان و ماه ژانویه گل های لاله به زیباترین حالت خود می رسند. کشور هلند و سازمان های فعال در صنعت گل در این کشور برای جذب گردشگران بیشتر و معرفی بهتر این جاذبه های توریستی جذاب، روز 19 ژانویه را روز ملی گل لاله نامیده اند و در آن به فعالیت های مختلفی می پردازند.

جشنوار گل لاله در هلند یکی از این فعالیت ها است که هر سال در میدان اصلی آمستردام، پایتخت این کشور برگزار می گردد. میدان دام، میدان مرکزی و قلب تاریخی این شهر در طول روز 18 ژانویه برای این فستیوال آماده می گردد و گل های لاله رنگارنگ در نقاط مخالف آن به زیبایی آراسته می شوند. مردم از صبح روز19 ژانویه می توانند در این باغ موقت حاضر شوند و از زیبایی گل ها لذت ببرند. در صورت تمایل، حاضران در جشنواره گل لاله در هلند می توانند تعدادی از این گل های زیبا را نیز با خود به منزل ببرند.

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران، تصاویری زیبا از این جشنواره را برای شما فراهم نموده ایم. این فستیوال بی نظیر صحنه هایی جذاب برای تماشا دارد که برای هر فرد علاقمند به گردشگری جالب توجه است. با ما همراه باشید و از این تصاویر دیدنی لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 933

به "تصاویری جذاب از جشنواره گل لاله در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری جذاب از جشنواره گل لاله در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید