برترین زمان برای یک سفر ایده آل و به یاد ماندنی به ژاپن

به گزارش پیامک خنده، کشور ژاپن سرشار است از طبیعت بکر و زیبا؛ کشوری شگفت انگیز با کوه ها، درختان، رودخانه ها، دریاچه ها و دریاهای زیبا که هرکدام به نحوی زیبایی منحصر به فرد ژاپن را در فصل های مختلف سال نشان می دهند و گردشگران بسیاری را از گوشه و کنار دنیا به سوی خود جذب می نمایند. ژاپن کشور شگفتی ها است. کشوری با چهار فصل مجزا. بنابراین برترین زمان سفر به کشور ژاپن، به فعالیتی که قرار است انجام دهید و چیزهایی که می خواهید ببینید بستگی دارد. انتخاب برترین زمان سال برای بازدید از ژاپن می تواند هوش و درایت شما را نشان دهد. بنابراین در این مطلب خبرنگاران برای شما شرح می دهیم برترین زمان برای یک سفر ایده آل و به یاد ماندنی در ژاپن، چه زمان از سال و چه فصلی است. بعلاوه به شرح چیزهایی که در فصل های مختلف سال می توانید در ژاپن ببینید، انجام دهید و لذت ببرید می پردازیم. اما ما در این مطلب سفر به ژاپن در فصل بهار را پیشنهاد می کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید...

برترین زمان برای یک سفر ایده آل و به یاد ماندنی به ژاپن

سفر به ژاپن در فصل بهار (ماه های مارس، آوریل و می)

در فصل بهار به ژاپن سفر کنید تا آمدن فصل تازه را با شکوفه های زیبای گیلاس و آب و هوای گرم و ملایم این کشور جشن بگیرید. به سادگی و با اطمینان می توان گفت فصل بهار، برترین فصل با ایده آل ترین آب و هوا برای سفر به کشور ژاپن به شمار می رود و زمانی است که بیشترین تعداد گردشگران از ژاپن بازدید می نمایند. میانگین دمای هوا در شهر توکیو، مرکز این کشور، بین 12 تا 20 درجه سانتی گراد است. در این فصل، می توانید لباس های سبک از جمله کت ها و کاپشن های نازک و تاپ های آستین بلند بپوشید.

سفر به ژاپن در فصل بهار: تماشای شکوفه های گیلاس

تماشای شکوفه های گیلاس، مهم ترین و اصلی ترین علت بسیاری از گردشگران برای بازدید از کشور ژاپن است. این شکوفه ها آنچنان زیبا و باشکوه هستند که واقعا ارزشش را دارد بخاطر تماشای آنها زحمت این سفر را به خود بدهید. ساکورا Sakura نامی است که مردم ژاپن، درخت گیلاس را با آن می خوانند و شکوفه درخت گیلاس نیز به اختصار ساکورا Sakura نامیده می گردد. زمان شکوفه دادن درختان معمولا از اواخر ماه مارس تا اوایل ماه آوریل و به مدت یک هفته تا ده روز است.

سفر به ژاپن در فصل بهار: کوه فوجی

برترین زمان سفر به کشور ژاپن، فصل بهار است. یک زمان عالی از سال برای لذت بردن از منظره زیبای کوه فوجی Mt Fuji، بازدید از محیط اطراف آن و انجام فعالیت های مفرحی مانند دوچرخه سواری، کوهنوردی، سفر دریایی و غیره لذت ببرید. منطقه پنج دریاچه فوجی Fuji Five Lakes نیز جاذبه های متعدد و بسیار زیبایی برای گردشگران دارد که منظره باشکوه کوه فوجی Mt Fuji در پس زمینه آنها قرار گرفته است.

سفر به ژاپن در فصل بهار: توت فرنگی ها

توت فرنگی های ژاپنی بی نظیر هستند. در سفر به کشور ژاپن، نه تنها از خوردن این میوه های خوش طعم سرخ رنگ لذت ببرید؛ بلکه شیرینی های فوق العاده ای که در طول فصل بهار از این توت فرنگی ها تهیه می شوند را نیز بچشید. چیدن توت فرنگی نیز یکی از فعالیت های محبوب و لذت بخش در فصل بهار است.

سفر به ژاپن در فصل بهار: زمین های پر از گل

فصل بهار تنها فصل تماشای شکوفه های گیلاس نیست؛ بلکه تعدادی گل های بهاری فوق العاده زیبا در ژاپن وجود دارند که نباید تماشا آنها را از دست بدهید. گل هایی مانند ویستریا Wisteria (گلیسین)، پینک ماس Pink Moss (فلوکس) و کوچولوی چشم آبی Baby Blue Eyes که مطمئنا تصاویر مزارع بی نظیر پوشیده شده از این گل ها در ژاپن را بارها دیده اید.

سفر به ژاپن در فصل تابستان (ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست)

فصل تابستان در کشور ژاپن بسیار گرم و مرطوب است. اما اگر عاشق آب و هوای گرم و وقت گذرانی در ساحل هستید، فصل تابستان، ایده آل ترین و برترین زمان سفر به کشور ژاپن است. بعلاوه فستیوال ها و رویدادهای فراوانی برای پیوستن و لذت بردن وجود دارند. میانگین دمای هوا در شهر توکیو، مرکز ژاپن، بین 25 تا 30 درجه سانتی گراد است. لباس هایی که می توانید در این فصل بپوشید، تی شرت، شلوارک، ژاکت های خیلی نازک برای بیرون رفتن در هنگام شب و کلاه برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب قدرتمند ژاپن هستند.

سفر به ژاپن در فصل تابستان: ساحل

سواحل بسیاری در ژاپن وجود دارند. اگر زمان کافی برای بازدید از جزیره های استوایی در بخش های جنوبی ژاپن ندارید، سواحل عالی متعددی در نزدیکی توکیو وجود دارند که می توانید به آنها مراجعه کنید. سواحلی مانند زوشی Zushi، شونان Shonan و ایزو پنینسولا Izu peninsula.

سفر به ژاپن در فصل تابستان: فستیوال های تابستانی

فستیوال های تابستانی سنتی در ژاپن، در طول فصل تابستان در سرتاسر این کشور برگزار می شوند. این فستیوال ها یکی از خارق العاده ترین چیزهایی هستند که می توانید در سفر به ژاپن در آنها شرکت کنید و آنها را از نزدیک ببینید.

سفر به ژاپن در فصل تابستان: آتش بازی

فصل تابستان در ژاپن، بدون آتش بازی، قابل وصف نیست. فستیوال های آتش بازی تقریبا هر روز در بسیاری از نقاط ژاپن در طول تابستان برگزار می شوند. اگر در پی تماشای یکی از بزرگ ترین آتش بازی های دنیا هستید، به فستیوال آتش بازی SUMIDA RIVER در توکیو بروید.

سفر به ژاپن در فصل تابستان: یخ در بهشت

دسر شیرین تابستانی که کاکیگوری Kakigori (یخ در بهشت به زبان ژاپنی) نام دارد نه تنها با طعم خوشایند خود، بلکه با ظاهر بامزه و دوست داشتنی خود همه را به خود جذب می نماید. در سفر به کشور ژاپن در فصل تابستان، حتما طعم این دسر خوش طعم و خنک را بچشید.

سفر به ژاپن در فصل پاییز (ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر)

یکی از تماشایی ترین منظرههایی که می توانید در کشور ژاپن ببنید، برگ های رنگارنگ پاییزی آن است. پاییز یک زمان عالی برای جستجو و گشت و گذار در طبیعت است. اگر از فصل طوفانی در شروع پاییز (معمولا سپتامبر) بگذریم، آب و هوای این کشور در فصل پاییز خوب و خوشایند است. میانگین دمای هوا در شهر توکیو بین 12 تا 20 درجه سانتی گراد است. در این فصل می توانید کت ها و کاپشن های سبک و بلوزهای آستین بلند بپوشید.

سفر به ژاپن در فصل پاییز: برگ های پاییزی

فصل پاییز بعد از فصل بهار، محبوب ترین فصل در کشور ژاپن است و گردشگران بی شماری از سرتاسر دنیا برای تماشای ژاپن در این فصل به این کشور سفر می نمایند. با اطمینان می توان گفت فصل پاییز برترین و ایده آل ترین زمان برای بازدید از جنگل های ژاپن و تماشای منظره ها فوق العاده از برگ های رنگارنگ پاییزی است.

سفر به ژاپن در فصل پاییز: چشمه های آب گرم

چشمه های آب گرم کشور ژاپن که با نام ژاپنی Onsen شناخته می شوند، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و تماشایی این کشور هستند. تنها یک بار آب تنی در چشمه های آب گرم Onsen و حضور در فضای سنتی ژاپنی را تجربه کنید و مطمئن باشید از آن سیر نخواهید شد.

سفر به ژاپن در فصل پاییز: خوردنی های خوش طعم

از آنجایی که فصل پاییز در ژاپن، زمان برداشت محصول به شمار می رود، برترین فصل برای خوردن میوه ها، خوراکی ها و غذاهای خوش طعم است. در سفر به این کشور در این فصل، سعی کنید حتما خوردنی های مختلف با طعم های پاییزی از جمله سیب زمینی شیرین و کدو را امتحان کنید.

سفر به ژاپن در فصل زمستان (ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه)

چه کسی می گوید فصل زمستان، یک فصل کسل نماینده و افسرده نماینده است!؟ این فصل، محبوب ترین فصل کشور ژاپن برای انجام فعالیت های مختلف است. بعلاوه برترین زمان برای لذت بردن از برف سفید رنگ و زیباست. زمستان ژاپن هرگز شما را ناامید نمی نماید. میانگین دمای هوا در توکیو در این فصل، بین 3 تا 10 درجه سانتی گراد است. لباس هایی که در این فصل می بایست همراه داشته باشید، کاپشن گرم، شال، دستکش و چکمه هستند.

سفر به ژاپن در فصل زمستان: اسکی و اسنوبورد

کشور ژاپن با کوه های برفی بی شمار و منظرههای زمستانی عالی، بهشتی برای انجام ورزش های زمستانی به شمار می رود. قلمروهای هوکایدو Hokkaido و نگانو Nagano برای علاقمندان ورزش های زمستانی در سرتاسر دنیا شناخته شده و محبوب هستند.

سفر به ژاپن در فصل زمستان: چراغانی های زمستانی

فصل زمستان زمانی است که شهرهای ژاپن با چراغانی های مفصل و نورها و رنگ های مختلف، به سرزمین های شگفت انگیز زمستانی تبدیل می شوند.

سفر به ژاپن در فصل زمستان: غذاهای دریایی

فصل زمستان برترین زمان برای چشیدن غذاهای دریایی تازه است. اگر در این فصل به ژاپن سفر می کنید، از بازارهای ماهی مانند بازار Tsukiji در توکیو یا بازار Hakodate در هوکایدو بازدید کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2158

به "برترین زمان برای یک سفر ایده آل و به یاد ماندنی به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای یک سفر ایده آل و به یاد ماندنی به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید