به اهداف خود در لیگ باشگاه ها دست یافتیم، از فتحی می خواهم پول دوومیدانی کاران را بدهد، قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی را کم ارزش نکنیم

به گزارش پیامک خنده، رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره مسائل مختلف این رشته از جنله وضعیت لیگ به صحبت پرداخت.

به اهداف خود در لیگ باشگاه ها دست یافتیم، از فتحی می خواهم پول دوومیدانی کاران را بدهد، قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی را کم ارزش نکنیم

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با ، درباره ارزیابی اش از لیگ دوومیدانی در بخش بانوان و آقایان اظهار کرد:من همانطور که بیان نمودم به اهداف خود در لیگ دوومیدانی در طول 4 سال گذشته به طور کامل رسیدیم. به هر حال هدف گذاری ما این بود که به طور حتم درمسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در بخش دختران و پسران 6 باشگاه حضور داشته باشد که ما بتوانیم از همه ظرفیت ورزشکاران دوومیدانی استفاده کنیم. خوشبختانه از اهداف خود جلوتر رفتیم و 11 باشگاه در لیگ دوومیدانی در بخش پسران و 7 باشگاه مطرح در لیگ دوومیدانی در بخش دختران حضور دارند و رقابتی در ماده های مختلف این رشته ورزشی به وجود آمده است و بین باشگاه ها هم رقابت قشنگی برای قهرمانی شکل گرفته است و لیگ جذابی را شاهد بودیم.

قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی

کیهانی درباره اینکه شائبه هایی درباره قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی مطرح شده است که او به خاطر رای در انتخابات کوشش می نماید تا این تیم در لیگ اول گردد، گفت: محدودیتی در این باره وجود ندارد و باشگاه آسان پرداخت برای کمک به ورزشکاران در لیگ حضور دارد. همچنین تیم آسان پرداخت در بخش دختران قهرمان نشده است و نباید این شایعات درباره این تیم مطرح گردد. به هر حال تیمی همانند آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی سرمایه گذاری نموده و خوش حساب بوده است. همچنین قرارداد ورزشکاران را به موقع تسویه حساب نموده است و همه دوست دارند در این تیم حضور داشته باشند. اگر تیم آسان پرداخت در سال های گذشته قهرمان شده است به خاطر انتخابات این عناوین را کسب ننموده است و این حرف ها را باور نکنید. ما باید راضی باشیم که تیم آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی حضور دارد و اگر سال بعد این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه ها حضور نداشته باشد در نهایت می بینید که چه کسانی از غیبت آسان پرداخت ضرر می نمایند.

او اضافه نمود: به هر حال ورزشکاران و مربیان دوومیدانی از حضور باشگاه آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی سود می برند. معتقدم بعضی از افراد نظرات مغرضانه مطرح می نمایند و این اظهار نظرات را هیچ کس قبول نمی نماید. باشگاه آسان پرداخت در خدمت مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی است و همه باید راضی باشیم و اگر باشگاه هایی همانند آسان پرداخت در لیگ نباشد برای ما مسائلی ایجاد می گردد. نگاه ما باید مثبت باشد و همه این باشگاه هایی که به دوومیدانی کمک می نمایند را با هر شرایطی به فال نیک بگیریم. ما نباید قهرمانی تیم آسان پرداخت در لیگ کم ارزش کنیم چرا که این تیم به دوومیدانی خدمت می نماید. قهرمانان و مربیان دوومیدانی عضو تیم آسان پرداخت هستند و من وصیامی عضو این تیم نیستیم.

نظرات مغرضانه درباره قهرمانی آسان پرداخت مطرح می گردد

او بیان نمود: به هر حال این همان هدفی است که دنبالش هستیم که جدا از رقابت های جذاب ورزشکاران در ماده های مختلف یک رقابت تیمی بین باشگاه ها برای کسب عنوان قهرمانی باشد. سال جاری این اتفاق در لیگ دوومیدانی پسران و دختران اتفاق افتاده است و ما به سختی متوجه می شویم که کدامیک از باشگاه ها مقام های اول تا سومی را بدست می آورند و باشگاه های مطرحی در لیگ دوومیدانی بخش پسران مقام های پایینی را بدست آوردند و تیم های شاخص در بخش دختران هم رتبه های چهارم، پنجم و ششم را کسب کردند. این موضوع نشان می دهد که ما به اهداف خود در برگزاری رقابت های باشگاه ها رسیدیم و با کمک خدا سال آینده در بخش توسعه کیفی باشگاه ها کار می کنیم و انشالله به این هدف هم برسیم.

برنامه های سفر کیهانی به دوحه معین شد/ 3 نماینده کشورمان روز سه شنبه راهی قطر می شوند

کیهانی درباره کیفیت مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور و اینکه از این مسابقات استقبال شد، گفت: شاید یک عده معدودی به تعداد انگشتان دست در لیگ دوومیدانی غایب بودند، اما اکثر قهرمانان در این لیگ حضور داشتند. در مسابقات قهرمانی باشگا ها بحث رکورد مطرح نیست و ورزشکاران به دنبال کسب مقام قهرمانی هستند تا بتوانند امتیازاتی که در قراردادشان است به آن برسند و همه کوشش خود را می نمایند تا به اهدافشان برسند.

پرداخت پاداش دلاری از اتفاقات خوب دوومیدانی در سال 98 است

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه پاداش دوومیدانی به دلار پرداخت می گردد، گفت: بله طبق برنامه ما با حمایت حامی اقتصادی خود به 3 نفر اول که بیشترین امتیاز در بخش بانوان و آقایان در لیگ دوومیدانی بدست آوردند پاداش دلاری می دهیم. براین اساس به نفر اول 500 دلار، نفر دوم 300 دلار و نفر سوم 200 دلار پاداش نقدی پرداخت می کنیم. البته در بخش پسران به خاطر رکورد شکنی متعدد مهدی پیرجهان که خوشبختانه ورودی مسابقات جهانی هم بدست آورده است با عنایت مدیر عامل یکی از شرکت های حامی دوومیدانی 1000 دلار پرداخت شده است. این موضوع یکی از اتفاقات خوب دوومیدانی در سال 98 است.

کیهانی درباره اینکه در لیگ دوومیدانی در بخش بانوان رکورد های زیادی زده نشد، گفت: ما در اینجا دنبال رکورد نیستیم و مسابقات لیگ باشگاه هاست. به هر حال ورزشکارانی همانند پیرجهان و کیا اهداف خاصی دارند و به دنبال رکورد شکنی برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک هستند، اما بعضی از مسابقات برای کسب مقام برگزار می گردد. به هر حال بانوان ما می توانستند در لیگ دوومیدانی بهتر نتیجه بگیرند، اما نتایجشان بد نبوده و رضایت بخش است. امیدوارم در مسابقاتی که هدف گذاری ما کسب رکورد بهتر است انشاالله نتایج مطلوب بدست بیاید.

فتحی: وضعیت قرارداد ها بهتر از سال قبل شده است

مبالغ قرارداد لیگ دوومیدانی ایده آل نیست

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قرارداد ها در لیگ دوومیدانی چقدر بوده است، بیان نمود: اگر مبلغ قرارداد های سال جاری را با 4 سال پیش مقایسه کنید متوجه می شوید قرارداد ها 200 درصد هم رشد داشته است و یک رضایت نسبی است. اما مبالغ قرارداد ایده آل نیست و ما انتظار داریم که رقم های بیشتری به ورزشکاران دوومیدانی پرداخت گردد. به هر حال افزایش مبالغ قرارداد زمان بر است و در طول 4 سال کوشش کردیم همه ورزشکاران در باشگاه ها فعالیت داشته باشند و در سال های آینده باید سعی کنیم که این باشگاه ها را حفظ کنیم تا مبلغ قرارداد ورزشکاران بالا برود و این موضوع آهسته و پیوسته صورت می گیرد و من مطمئن هستم این امرانجام می گردد.

برای حضور در انتخابات باید ببینم چه پیش می آید

کیهانی درباره اینکه مدت ریاستش در دوومیدانی به خاتمه رسیده است و تا چه زمانی درفدراسیون حضور دارد و آیا برای ریاست فدراسیون دوباره کاندیدا می گردد، گفت: من با نظر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و داور زنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون دوومیدانی حضور دارم و به طور حتم تا خاتمه مسابقات جهانی در دوحه قطر در فدراسیون هستم، اما بعد از آن باید برای ثبت نام انتخابات برنامه ریزی کنیم. به هر حال برای حضور در انتخابات باید ببینم چه پیش می آید.

تقریبا برنامه های خود را در این 4 سال اجرا کردیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه عملکردش را در این 4 سال چطور دیده است و چه نمره ای به خود می دهد و برنامه هایش را اجرا نموده است، گفت: به هر حال باید دیگران درباره عملکردم قضاوت نمایند و ما همه کوشش خود را کردیم. تقریبا برنامه های خود را اجرایی کردیم دست یافتیم و یکی از برنامه هایی که در مجمع انتخابات 4 سال پیش مطرح کردیم و خیلی بر روی آن اصرار داشتیم بحث جذب حامی اقتصادی برای دوومیدانی بود که انجام شد.

زمان معین سرپرست جدید برای فدراسیون دوومیدانی معین شد

به اهداف خود در لیگ باشگاه ها دست یافتیم

او ادامه داد: توسعه لیگ دوومیدانی باشگاه ها جزء برنامه هایمان بود که در لیگ دوومیدانی سال 94 تنها باشگاه نفت در بخش پسران و باشگاه دانشگاه آزاد در بخش دختران حضور داشتند، اما اکنون 11 باشگاه در لیگ دوومیدانی پسران و 7 باشگاه در بخش دختران شرکت کردند. ما صددرصد به اهداف خود در لیگ باشگاه ها رسیدیم. یکی از نکاتی که به آن توجه کردیم بحث استعدادیابی و رساندن ورزشکاران از تیم های پایه به بزرگسالان بوده است که امیدوارم مهدی پیرجهان، کیا و زمان پوردر بخش پسران و تکتم دستاربندان در بخش دختران به سرعت به تیم ملی بزرگسالان ترزیق شوند که ما یک تیم خوب برای سال های آینده داشته باشیم. در بخش پایه همچنان با جدیت به دنبال کشف استعداد های خوب هستیم.

از مدیرعامل استقلال خواهش می کنم طلب دوومیدانی کاران پرداخت کند

کیهانی درباره اینکه از لحاظ کمی باشگاه های زیادی را وارد لیگ دوومیدانی نموده، اما هنوز پول باشگاه استقلال از فصل گذشته پرداخت نشده است، گفت: همه باشگاه هایی که به لیگ دوومیدانی آمدند فقط در خصوص یک باشگاه به مشکل خوردیم و این اتفاق در همه ورزش ها اتفاق افتاده است و فقط خاص دوومیدانی نیست. سعی می کنم جلسه ای با فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال داشته باشم و از او خواهش می کنم که مبلغ باقی مانده از قرارداد ورزشکاران را پرداخت کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه دوومیدانی کاران بیان نمودند که او قرار بود که طلبشان را پرداخت کند، اما اکنون قولش را عملی نمی نماید، بیان نمود: بله باید باشگاه استقلال طلب دوومیدانی کاران را پرداخت کند و ما از کجا این پول را بپردازیم. باشگاه استقلال باید قرارداد ورزشکاران را بدهد و ما هم کمک می کنیم و از مدیران این باشگاه خواهش می کنیم که پول دوومیدانی کاران را بدهند. به طور حتم رصد می کنیم تا مسائل ورزشکاران حل گردد.

ورزشکاران ما با رکوردهای خوب راهی مسابقات جهانی می شوند

کیهانی درباره وضعیت 3 نماینده دوومیدانی در مسابقات قهرمانی جهان در دوحه قطر بیان نمود: خوشبختانه ما 3 نماینده در این مسابقات داریم که نتایج فوق العاده ای کسب کردند، یعنی تیم ملی ما با پیشینه و رکورد های خوب به این رقابت ها اعزام می گردد. حدادی با رکورد بالای 67 متر ورودی مسابقات را بدست آورد و تفتیان رکورد 10.03 را کسب نموده است و پیرجهان هم رکورد 33: 49 را به نام خود ثبت کرد که نتایج خوبی برای دوومیدانی کشورمان است. ورزشکاران ما با این نتایج به مسابقات قهرمانی جهانی می روند و امیدواریم ورزشکاران ما در این رقابت ها نتایج خوب خود را تکرار نمایند. اگر با کمک خداوند دوندگان 100 متر و 400 متر ما بتوانند به مراحل بالاتر صعود نمایند و رکورد های خود را تکرار نمایند نتایج مدنظر ما را بدست می آورند و قابل قبول است. به حدادی هم خیلی امیدوار هستیم که یک اتفاق خوب در قهرمانی جهان رقم بزند.

او درباره اینکه رکورد احسان حدادی در مسابقات اخیر پایین بوده است، گفت: به هر حال برنامه ریزی مربی اش است و در مسابقات قهرمانی جهان باید ببینیم ورزشکاران چه نتایجی بدست می آورند ومهم این است که دوومیدانی کاران نتایج خود را تکرار نمایند.

حمایت های لازم از ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی می کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه حمایت های لازم از نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی می گردد، بیان نمود: بله حدادی اردویی در بلاروس برپا نموده است و قبل از آن در فنلاند، چین، آلمان و آمریکا اردویی داشته است و اردو ها به طور مرتب تا قهرمانی جهان بوده است و حمایت کامل انجام شده است. همچنین تفتیان در فرانسه اردویی را برگزار کرد و چند روزی هم در تهران قبل از مسابقات جهانی اردویی دارد و بعد از آن به این رقابت ها اعزام می گردد. پیرجهان هم اردویش در تهران برگزار می گردد و تا قهرمانی جهان در اینجا حضور دارد.

کیهانی درباره اینکه پیش بینی اش از سهمیه المپیک چقدر است، گفت: ما با کمک خداوند 4، 5 سهمیه المپیک را با رکورد های خوب در مسابقات معتبر بدست می آوریم و با یک تیم خوب راهی این مسابقات می شویم. به هر حال هر سهمیه المپیک باید به یک مدال در بازی های آسیایی جاکارتا تبدیل گردد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه امیدی به کسب سهمیه جهانی و المپیک در بخش بانوان وجود دارد، گفت: ما در بخش بانوان کار های پایه ای می کنیم که ورزشکاران نوجوان و جوان به سرعت در تیم بزرگسالان حضور یابند. در لیگ دوومیدانی و قهرمانی کشور کمیت در بخش بانوان به سرعت افزایش یافته است و امیدوارم نخبه ها را جدا نموده و بحث کیفی بودن بانوان هم به سرعت انجام بدهیم تا نفرات بهتری به تیم بزرگسال راه یابند.

حساب و کتاب فدراسیون دوومیدانى معین است

شرایط رختکن دوومیدانی در همه جهان به همین صورت است

او درباره اینکه گفته می گردد رختکن ویژه برای بانوان در ورزشگاه آفتاب انقلاب نیست، گفت: شرایط رختکن دوومیدانی در همه جهان به همین صورت است و ورزشگاه آفتاب انقلاب ظرفیت برگزاری همه مسابقات را دارد، اما ما هم آنالیز می کنیم تا ببینیم که مدنظر دختران چیست تا درست کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه بعضی از دوندگان سرعت اعتراضاتی به ورزشگاه آفتا ب انقلاب دارند، گفت: به هر حال این ورزشگاه ساخته شده و به همین صورت است. البته سعی می کنیم که مسابقات را در ورزشگاه های مختلف برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 401

به "به اهداف خود در لیگ باشگاه ها دست یافتیم، از فتحی می خواهم پول دوومیدانی کاران را بدهد، قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی را کم ارزش نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اهداف خود در لیگ باشگاه ها دست یافتیم، از فتحی می خواهم پول دوومیدانی کاران را بدهد، قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی را کم ارزش نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید