بهترین و سبزترین هدیه برای زوج های جوان

به گزارش پیامک خنده، در همه ادیان، ازدواج امری مقدس تلقی شده و برای دوستان و خانواده روزی به یاد ماندنی خواهد بود. در ایران برای زوج های جوان هدایایی می برند، تا این روز را در کنارشان جشن بگیرند. این هدایا می تواند بسیار گران بها باشد و یا برای خانه مشترکشان خریداری گردد.

بهترین و سبزترین هدیه برای زوج های جوان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران درخت، از آنجا که در زندگی امروزی از هوای پاک و حیاط های دلباز، خبری نیست! یکی از بهترین راه ها برای تضمین سلامتی عزیزانمان، هدیه دادن گیاهان و گلهای آپارتمانی است. اما آیا همه گیاهان برای آغاز زندگی مشترک مناسبند؟ کدام گیاهان می توانند برای زندگی شادی و خوشبختی بیاورند؟ با ما همراه باشید تا با گیاهان مناسب برای هدیه به عروس دامادها، نکات هدیه دادن گیاهان و بهترین مرکز اینترنتی خرید گیاهان آشنا شوید.

چند نکته در خصوص هدیه دادن گل و گیاه

در سایت انتخابی ما، یعنی مرکز خرید اینترنتی گل و گیاه ایران درخت، آیتم های زیادی برای هدیه دادن گیاهان برای شما فراهم شده تا با هر سلیقه و بودجه ای بتوانید گیاه مورد نظر خود را هدیه دهید. اما قبل از آن باید در خصوص هدیه دادن گیاهان بیشتر بدانید، پس با ما همراه شوید.

تا اینجا همه موافقیم که هدیه دادن گل و گیاه برای هر موقعیتی مناسب است. اما باید بدانید همانطور که گیاهان می توانند ضامن خوشبختی و سلامتی ما باشند، می توانند باعث بیماری نیز بشوند. اما چگونه می توانیم از این مسائل گیاهان جلوگیری کنیم ؟ بهتر است قبل از انتخاب گیاه، به این سوال ها توجه کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید:

· اگر دوست یا خویشاوند شما به گیاه خاصی حساسیت دارد، بهتر است به جای گیاه، به وی یک ساکولنت هدیه دهید.

· اگر از حیوان خانگی نگهداری می نمایند، مطمئن شوید گیاهی که هدیه می دهید برای حیوانات خانگی سمی و مضر نباشد. بهتر است به سایت ایران درخت مراجعه نموده و با گیاهان مفید و مضر برای حیوانات و بچه ها آشنا شوید. یکی از دلایل انتخاب سایت ایران درخت به عنوان برترین فروشگاه آنلاین گل و گیاه، داشتن مقالات معتبر و بسیار کاربردی در این زمینه است که به شما یاری می نماید بهترین گیاه را خریداری نموده و طریقه نگهداری از آن را نیز فراگیرید.

بعد از آنالیز نکات مهم بالا، زمان خریدن گیاه فرا می رسد. اما در صورت نبود مکانی معتبر برای خرید گیاه، گیاهمان را از کجا خریداری کنیم !؟ نگران نباشید پاسخ این سوال در قسمت پایین منتظرتان است!

بهترین گیاهان برای هدیه دادن به عروس دامادها

1. اسطوخدوس

رنگ بنفش و خواص اسطوخدوس، یک ایده زیبا برای هدیه به عروس و داماد است. بوی آرامش بخش این گیاه می تواند تجربه جذابی را به افراد هدیه دهد.

2. بامبو

لاکی بامبو همان گیاهیست که از قدیم الایام به عنوان نمادی برای شانس و ثروت استفاده شده است. با توجه به یک سنت چینی ، بامبو ، سعادت و همزیستی زناشویی بین زن و شوهر را در ابتدای زندگی به ارمغان می آورد.

همچنین بسیاری از مردم، این گیاه را در دفتر کار و خانه خود نگه می دارند، تا انرژی مثبت را در خانه پراکنده کند. طبق نظریه فنگ شویی بهتر است این گیاه را از کسی هدیه بگیرید، تا شانس را برای صاحبش به ارمغان بیاورد.

3. گل اسپاتی فیلوم

اسپاتی فیلوم نیز با توجه به داشتن گلهای سفید و برگهای همواره سبز، هواداران مخصوص به خود را دارد. این گل زیبا قدرت بالایی در پاک نمایندگی هوا داشته و برای بودن در خانه بسیار مناسب است. عطر ملایمی از اسپاتی فیلوم منتشر می گردد که سموم موجود در هوا را از بین می برد.

4. ساکولنت ها

ساکولنت ها بسیار زیبا و کوچک هستند و تعدادی از آنها می توانند یک هدیه عالی برای خانه های کم نور باشند. مقاومت و ماندگاری بالای آنها، ساکولنت ها را به یک گزینه عالی برای هدیه تبدیل نموده است. علاوه بر زیبایی و ظرافت، ساکولنت ها هوا را تصفیه نموده و یک هدیه با ارزش محسوب می شوند.

خرید اینترنتی یا بازار های شلوغ !

یک نکته ای که همواره باید به آن توجه کنید این است که گیاهان داخل گلفروشی، ممکن است نسبت به گلخانه ها عمر کمتر و کیفیت پایین تری داشته باشند. علاوه بر کیفیت، قیمت آنها نیز نسبت به فروشگاه های اینترنتی بالاتر است و در واقع هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند! با توجه به این آمار، ما ترجیح می دهیم که برای خرید گیاه به آنها مراجعه نکنیم. اما پس چه کنیم!؟

همانطور که در پاراگراف های بالا عنوان کردیم، شما می توانید برای خرید گل و گیاهان مورد نظرتان از سایت های فروش آنلاین و معتبر، مانند ایران درخت بهره ببرید و تنها با چند کلیک گیاه مورد نظرتان را انتخاب نموده و آن را سفارش دهید. حتی امکان مشاوره تلفنی و یا به وسیله شبکه های اجتماعی، با پشتیبان ها نیز برای شما وجود دارد تا با یاری متخصصین گل و گیاه بهترین انتخاب را داشته باشید و سفارشتان را پیگیری کنید. همچنین اگر هیچ یک از گیاهان و یا تزیینات سایت برایتان رضایت بخش نباشد، می توانید با طراحی آنلاین ، خودتان گیاه تان را تزیین و طراحی کنید!

خرید اینترنتی از ایران درخت می تواند از صرف وقت زیاد برای تزیین گیاه و گشتن در بازارهای شلوغ گل و گیاه جلوگیری کند. همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات نیز از جمله مزایای این سایت است.

پس اگر مناسبتی در پیش دارید، سری به سایت ایران درخت بزنید و گیاه مورد نظرتان را انتخاب نموده و با کارت تبریک و متن شخصی خودتان برای عزیزانتان بفرستید، تا مهمان لبخندِ رضایت بخش آنها شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 364

به "بهترین و سبزترین هدیه برای زوج های جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و سبزترین هدیه برای زوج های جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید