بزرگترین مرکز مشاوره مالی بخش خصوصی غرب کشور تاسیس شد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، کیوان کاشفی گفت: فعالین بخش خصوصی به ویژه در کشور ما با شور و حرارتی خاص اقدام به تأسیس بنگاهها و کسب و کارهای خود می نمایند، اما برای پایداری و ماندگاری آنان باید کوشید و این ماندگاری در پرتو تلاش و بهره گیری از نظرات صاحب نظران و انسان های مصمم و توسعه یافته است.

بزرگترین مرکز مشاوره مالی بخش خصوصی غرب کشور تاسیس شد

جهت دریافت مشاوره خدمات ارزانترین چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان مجلس بخش خصوصی استان با رویکردی ملی به اعضای خود نگریسته و به آنان خدمات ارائه می دهد، گفت: از سالها پیش در پی همکاری با مشاوران حرفه ای و اصلح و معتمد بودیم که با درایت مدیران و هیات رئیسه و هیات نمایندگان این اتاق، امروز شاهد ایجاد بزرگترین کمپین مشاوره ای غرب ایران در اتاق بازرگانی کرمانشاه هستیم.

کاشفی با اشاره به تشکیل مرکز مشاوره در اتاق بازرگانی کرمانشاه، اضافه کرد: این اتاق آمادگی ارائه هرگونه مشاوره در زمینه های مورد احتیاج کسب و کار را به بازرگانان، صنعتگران، معدنکاران، کشاورزان و فعالین اقتصادی بخص خصوصی و اعضای اتاق دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: افتخار همکاری با بهترین مشاوران در حوزه های مشاور اقتصادیاتی، مشاور امور بانکی، مشاور کار و تامین اجتماعی، مشاور اقتصادی، مشاور در زمینه بازارهای سرمایه، مشاور دانشگاهی و آموزشی، مشاور امور گمرکی، مشاور طراح کسب و کار و امکان سنجی، مشاور صنعتی، مشاور امور بازرگانی و صادرات و واردات، مشاور حقوقی، مشاور گردشگری، مشاور ثبت شرکتها، مشاور زیست محیطی، مشاور بازاریابی، مشاور سرمایه گذاری، مشاور تبلبغاتی و رسانه ای، مشاور پژوهشی، مشاور اموربین الملل، مشاور کشاورزی، مشاور امور مربوط به معدن، مشاورحسابداری و اقتصادی، مشاور ثبت اسناد و دفترخانه ها، مشاور در امور توسعه ای و برنامه ای را داریم و این مشاورین آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: ابتکار دیگری که این اتاق در دوره هشتم در حوزه مشاوران بکار برده معین سه سطح همکار مشاوره ای در این مجموعه است. در همه گروه ها و شاخه های ذکر شده دارای سه سطح مشاور (مشاور صاحب نظر، مشاور کارشناس و مشاور جوان) هستیم که بسته به احتیاج اعضا و اتاق از این افراد دعوت به همکاری می کنیم.

کاشفی با اشاره به اهمیت کار مشاوران، گفت: با بهره گیری از مشاورین در همه زمینه ها بخصوص در حوزه اقتصادی، می توانیم به رونق کسب و کار و توسعه فعالیت خود دست یابیم.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت بهره گیری از این خدمات و استفاده از نظرات کارشناسی مشاوران اتاق بازرگانی می توانند به دفتر مطالعات و پژوهش های اقتصادی اتاق کرمانشاه مستقر در اتاق مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 731

به "بزرگترین مرکز مشاوره مالی بخش خصوصی غرب کشور تاسیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مرکز مشاوره مالی بخش خصوصی غرب کشور تاسیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید