آنالیز نگرانی کانادایی ها از همه گیری کرونا در بخش جستجوی گوگل

به گزارش پیامک خنده، نگرانی کانادایی ها از همه گیری کرونا به شدت افزایش یافته است. این موضوع را می توان از خلال آنالیز های بخش جستجوی گوگل دریافت. در این بخش نتایج نشان می دهند که کانادایی ها اضطراب گسترده ای نسبت به امنیت اقتصادی، ایمن ماندن و یافتن کار هایی که می توان در خانه انجام داد دارند.

آنالیز نگرانی کانادایی ها از همه گیری کرونا در بخش جستجوی گوگل

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آنالیز گوگل نشان می دهد که همه گیری کرونا به یک بحران سلامت روان در این کشور تبدیل شده است.

جردن فریسن، مدیر ملی بهداشت روانی در محل کار و عضو انجمن بهداشت روان کانادا گفت: طبیعی است که بحران ها و بلایای مختلف، اضطراب زیادی ایجاد نمایند. این یک سطح جدید از نظر فاجعه است. عبارت هایی که بین تاریخ اول مارس تا 15 آوریل 2019 تا 2020 آنالیز شدند شامل موارد زیر هستند:

چه مدت طول می کشد تا -

چگونه -

چگونه می توان -

حقیقت در خصوص -

تئوری توطئه-

تمامی این عبارات به کرونا مرتبطند. اغلب کانادایی ها نگرانی هایی جدی درباره اشتعغال و بیمه دارند. در این میان جستجوی عباراتی با واژه اضطراب نیز به شدت افزایش یافته است. عبارت های دیگری مثل بی حوصله نیز بار ها جستجو شده است. جستجو هایی با عبارت 5G نیز بسیار صورت گرفته است. این موضوع با تئوری توطئه ای که می گفت: اینترنت 5G ایجاد نماینده کرونا است مرتبط است.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 827

به "آنالیز نگرانی کانادایی ها از همه گیری کرونا در بخش جستجوی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نگرانی کانادایی ها از همه گیری کرونا در بخش جستجوی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید