مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند؛ بدون نیاز به تماس دست

به گزارش پیامک خنده، پیش از پیدا شدن سر و کله ویروس کرونا، اولین چیزی که مردم با پا گذاشتن به رستوران ها یا کافه ها دنبال آن می گشتند، مکانی دنج و آرام بود. یا زمانی به مراکز خرید و فروشگاه ها می رفتند تمام حواسشان به ویترین مغازه ها بود. اما الان، انگار که سال ها از آن دوره گذشته باشد، همان افراد در همان فضاها در پی چیزی هستند که خیالشان را راحت کند؛ چیزی مثل یک دستگاه ضدعفونی کننده دست.

مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند؛ بدون نیاز به تماس دست

استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند در مکان های پررفت و آمد، پیام مهمی را به افراد می دهد: برای سلامتی شما ارزش زیادی قائلیم. حالا دیگر نبود دستگاه های ضدعفونی کننده در مکان های عمومی، اثری منفی بر فکر آدم ها می گذارد.

ضرورت دستگاه ضدعفونی کننده دست در اماکن عمومی

غیرممکن است که پا به فروشگاه مورد علاقه خود بگذاریم و اجناس و وسایل دلخواهمان را لمس نکنیم. از این گذشته در فروشگاه ها بارها دستگیره در را لمس می کنیم، نرده ها را می گیریم و ناخودآگاه با نقاط مختلف تماس داریم. همه این ها باعث می شود که دست های ما به محلی مناسب برای تجمع ویروس ها و میکروب ها تبدیل شوند.

نزدیک به 80% بیماری های واگیردار تنها با لمس منتقل می شوند

خبر بد این است که در بسکمک از فضاهای عمومی، آب و مایع دستشویی در دسترس نیست و این موضوع نگرانی بابت توسعه بیماری ها را دو چندان می کند. در اینجاست که دستگاه های ضدعفونی کننده دست، به کمک ما می آیند.

حتی در رستوران ها و کافه ها هم خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند نه تنها از نظر اهمیت به سلامت مراجعه کنندگان، بلکه از نظر حفظ پرستیژ این مکان ها هم اهمیت دارد. به همین علت است که وجود دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند در اماکن عمومی ضرورت دارد.

انواع ضدعفونی کننده دست و مقایسه آنها

ویروس کرونا یک پیام واضح برای همه ما به همراه داشته است: لمس ممنوع! همین موضوع، طراحان دستگاه های ضدعفونی کننده دست را به سمت کمترین تماس دست با دستگاه سوق داد. در اینجا بود که ایده دستگاه های هوشمند بیش از پیش پررنگ شد.

اما قبل از آشنایی با دستگاه ضدعفونی هوشمند و مزایای آن، بد نیست نگاهی به انواع دیگر آن بیندازیم.

ضدعفونی کننده دستی

قطعا هر یک از ما با بطری های ضدعفونی کننده پمپی یا دستگاه های ضدعفونی کننده دارای نقطه تماس روبرو شده ایم. دستگاه هایی که ایده اصلی ضدعفونی کردن دست را زیر سوال می برند!

حتی پروژه دستگاه هایی که با پدال کار می کنند هم به دلایلی مانند دشواری نگهداری با شکست روبرو شد. مبنای استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده، عدم تماس است و دستگاه های ضدعفونی کننده دستی، این قانون مهم را نقض می کنند.

دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

برخلاف تصور عموم، دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی نیاز به اتصال به برق دارند. در این دستگاه ها، پدالی برای اسپری کردن محلول ضدعفونی کننده در نظر گرفته شده است.

این دستگاه ها از این نظر که نیازی به لمس ندارند، با استقبال روبرو شدند. با این حال طول عمر نسبتا کوتاه آنها بهانه ای برای دلزدگی مصرف کنندگان این دستگاه شد.

دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند

دستگاه ضدعفونی دست هوشمند یا اتوماتیک، جایگزینی ایده آل برای تمام انواع دستگاه های دستی و پدالی است. عدم نیاز به لمس در دستگاه های هوشمند، سد بزرگی در برابر انتشار انواع ویروس و میکروب هاست.

سنسورهای هوشمند به کار رفته در دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند، از هر گونه لمس غیرضروری پیشگیری می کند. به این ترتیب در مدت زمانی کوتاه، مقدار مشخصی از محلول ضدعفونی کننده روی دست قرار می گیرد.

مقایسه دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک و دستی

گزینه های متعددی برای انتخاب دستگاه ضدعفونی کننده دست در بازار وجود دارد که انتخاب را برای ما دشوارتر کرده اند. برای انتخاب از میان دستگاه های ضدعفونی کننده دست چشمی و نوع دستی، فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

کارایی و عملکرد دستگاه

دستگاه های ضدعفونی کننده دارای حسگر مادون قرمز، بدون نیاز به لمس و در چند صدم ثانیه محلول ضدعفونی کننده دست را اسپری می کنند. در حالی که برای استفاده از نوع دستی این دستگاه مجبور به لمس کردن نقطه تماس آلوده هستیم.

پیشگیری از اتلاف مواد

دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک مقدار مشخصی از محلول را آزادسازی می کند. به این ترتیب از هدررفت محلول ضدعفونی پیشگیری خواهد شد.

طراحی شیک

فرقی نمی کند که دستگاه چشمی ضدعفونی کننده دست را برای چه مکانی انتخاب می کنید؛ طراحی این دستگاه ها به گونه ای است که در هر محیطی شیک به نظر می رسند و جلوه ای خاص به محیط اطراف خود می بخشند.

مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند

در دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک، تکنولوژی حرف اول را می زند. عرضه این دستگاه ها به بازار، عرصه رقابت را برای سایر دستگاه های ضدعفونی کننده تنگ کرد. اما مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند چیست؟

ماندگاری طولانی مدت

به کارگیری مواد اولیه باکیفیت در تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند، نوید سال ها ماندگاری و حفظ عملکرد را به ما می دهد. بدنه دستگاه های درجه یک معمولا از فولاد ضدزنگ تولید می شود که ماندگاری آن را برای سال ها تضمین می کند.

خداحافظی با هر گونه لمس

حسگرهای هوشمند خیال ما را بابت عدم انتشار هر گونه ویروس و میکروب راحت کرده اند. با به حداقل رساندن لمس دستگاه های ضدعفونی کننده دست اتوماتیک، قدم به قدم به پایان بیماری های واگیر نزدیک تر خواهیم شد.

زیبایی

مطمئنا دوست ندارید در رستوران، هتل، فروشگاه، کلینیک و یا هر فضای دیگری که مدیریت آن را بر عهده دارید از وسایلی استفاده کنید که زیبایی دکوراسیون را خدشه دار کند. برخی برندهای تولید کننده دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند، طراحی های جذابی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند که با انواع دکوراسیون سازگار هستند.

کنترل هوشمندانه مصرف

دستگاه های ضدعفونی کننده دست هوشمند معمولا دارای مکاهممی هستند که مصرف مایع ضدعفونی کننده را کنترل می کند و در هر بار پاشش، مقدار مشخصی از مایع اسپری می شود. در نتیجه در مصرف مایع ضدعفونی کننده صرفه جویی خواهد شد.

ظرفیت بالا

برخورداری از ظرفیت حجمی بالا برای قراردادن محلول ضدعفونی کننده دست را باید مزیتی دانست که مجموعه مزایای دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند را تکمیل می کند.

تصور اینکه با پایان اپیدمی کووید 19 دیگر به دستگاه های ضدعفونی کننده نیاز نخواهیم داشت، کاملا اشتباه است. شستن و ضدعفونی کردن دست ها همیشه قدم اول مبارزه با انواع بیماری ها بوده است. حذف لمس در دستگاه های هوشمند مهم ترین تفاوت این دستگاه با انواع دستی آن است.

گاردنیا با به کارگیری تکنولوژی در کنار طراحی خاص و دکوراتیو، محصولی ایده آل را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند گاردنیا در 10 رنگ مختلف تولید می شود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1806

به "مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند؛ بدون نیاز به تماس دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند؛ بدون نیاز به تماس دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید