با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 آشنا شوید

به گزارش پیامک خنده، بعد از در نظر گرفتن نمایشگر و بدنه، واچ فیس ساعت هوشمند توجهات زیادی را جلب می نماید. استفاده از واچ فیس های متنوع، یکی از راحت ترین راه ها برای شخصی سازی یک ساعت هوشمند است. در این مطلب به تعدادی از برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 سامسونگ می پردازیم. خوشبختانه خود این ساعت، واچ فیس های جذابی ارائه می دهد که از نظر شخصی سازی هم امکانات زیادی ارائه می دهند. ضمناً در انتهای این مطلب، سه اپ را برای این کار معرفی می کنیم که می توانید آن ها را از گوگل پلی دانلود کنید.

با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 آشنا شوید

Info Board

واچ فیس Info Board برترین گزینه برای افرادی است که فقط با یک نگاه می خواهند به اطلاعات زیادی دست پیدا نمایند. این واچ فیس سرشار از داده های مختلف است و ضمناً به شدت هم قابل شخصی سازی محسوب می گردد. اگر هم بر روی هرکدام از این داده ها ضربه بزنید، راهی بخش موردنظر می شوید.

Sleep Coaching

اگر پایش خواب برای شما اهمیت زیادی دارد، پس این یکی از برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 برای شما محسوب می گردد. بعد از اینکه چندین شب این ساعت هوشمند شرایط خواب شما را مورد آنالیز قرار داد، این واچ فیس می تواند در این زمینه امتیازی ارائه دهد و بعلاوه پیشنهادهایی را هم برای بهبود شرایط خواب در اختیار شما قرار می دهد. از سوی دیگر با توجه به شرایط و کیفیت خواب، در این واچ فیس تصویری از حیوانات بامزه به نمایش در می آید. روی هم رفته برای افرادی که علاقه زیادی به خوابیدن دارند، این واچ فیس گزینه مناسبی است.

Fluid Number

بسیاری از کاربران ساعت های گلکسی واچ علاقه زیادی به این واچ فیس نشان می دهند و به همین دلیل برای گلکسی واچ 6 هم یکی از برترین واچ فیس های موجود محسوب می گردد. این واچ فیس یک وظیفه ساده را به شکل خلاقانه ای انجام می دهد؛ به طور معین، ساعت را با فونت های مجذوب کنندهی نشان می دهد و این اعداد کل نمایشگر را پر می نمایند. بعلاوه می توانید در بخش مرکزی آن، یک میان بر را برای آگاهی از مواردی مانند درصد باتری، شرایط ضربان قلب و دیگر موارد این چنینی قرار دهید.

Perpetual

این واچ فیس در نگاه اول سرشار از اعداد و حروف مختلف است. در کنار ارائه ساعت آنالوگ، در این واچ فیس می توانید روز، ماه و شرایط فعلی نقشه ستاره ها را هم مشاهده کنید. ضمناً می توانید برای این واچ فیس خاص و مجذوب کننده، رنگ اصلی و فرعی را هم معین کنید تا ظاهر آن مطابق با سلیقه شما باشد.

Photo Sticker

بسیاری از کاربران به استفاده از عکس های شخصی در واچ فیس ساعت هوشمند خود علاقه زیادی دارند. با استفاده از واچ فیس Photo Sticker، دیگر لازم نیست با یک واچ فیس معمولی و کلیشه ای مبتنی بر عکس شخصی سروکار داشته باشید بلکه فقط بخشی از آن را عکس شما تشکیل می دهد و بخش های دیگر را می توانید شخصی سازی کنید. برای این واچ فیس می توانید از 5 چینش مختلف بهره ببرید و همین موضوع، مجذوب کنندهیت آن را افزایش داده است.

Daily Activity Number

این واچ فیس مورد علاقه ورزشکاران است. در این واچ فیس ساعت با سایز بزرگی نمایش داده می گردد و سمت راست دقیقه موردنظر بسیار کوچک تر قرار گرفته است. ساعت از سه خط با سه رنگ مختلف تشکیل شده که نشان دهنده قدم های طی شده، زمان فعالیت و کالری سوزانده شده هستند. اگر بر روی این واچ فیس ضربه بزنید، داده های بیشتری در خصوص این موضوع نمایش داده می گردد.

Stretched Time

این واچ فیس یکی از کلاسیک ترین واچ فیس ها محسوب می گردد و به همین دلیل فقط برای گلکسی واچ 6 کلاسیک می توانید از آن بهره ببرید. البته برای این همین گزینه هم امکان انتخاب از بین رنگ های متنوع و انجام بعضی از شخصی سازی ها هم امکان پذیر است.

Digitium

بعد از معرفی چندین واچ فیس ارائه شده از طرف سامسونگ، حالا باید به سه اپ برای این کار بپردازیم. یکی از آن ها Digitium است که به خوبی می تواند ساعت های دیجیتال را شبیه سازی کند. در این واچ فیس و با وجود محدود بودن فضای نمایشگر، می توانید با انواع و اقسام داده ها روبرو شوید. به عنوان مثال می توانیم به نشان دادن ظرفیت باتری گوشی و ساعت اشاره کنیم که در کمتر واچ فیسی چنین چیزی دیده می گردد.

Vanishing Number

همانطور که در تصویر بالا می توانید ببینید، این واچ فیس بسیار ساده و مینیمال ولی مجذوب کننده است. این واچ فیس با مخفی کردن بخشی از ساعت، گذشت زمان را به خوبی نشان می دهد و طراحی ساده مبتنی بر دو رنگ سیاه و سفید، مجذوب کنندهیت آن را دوچندان نموده است. یک گزینه هم در سمت چپ آن قرار گرفته است که می توانید آن را شخصی سازی کنید تا مثلا درصد باتری و دیگر موارد مشابه را نشان دهد.

Facer

این اپ چندین هزار واچ فیس را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد و حتی با استفاده از آن می توانید واچ فیس های خیلی مجذوب کنندهی را برای گلکسی واچ 6 خود درست کنید. باید خاطرنشان کنیم خود این اپ رایگان است اما تعداد زیادی از این واچ فیس ها پولی هستند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2243

به "با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 آشنا شوید" امتیاز دهید

3 کاربر به "با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 آشنا شوید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین واچ فیس های گلکسی واچ 6 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید