ایجاد هسته های برنامه محور پژوهشی در دانشگاه شیراز

به گزارش پیامک خنده، مدیر امور پژوهشی دانشگاه شیراز گفت: دو هسته برنامه محور در راستای بالابردن کیفیت پژوهش، برطرف احتیاج های جامعه یاری به هم افزایی عملی اعضای هیئت عملی دانشگاه تشکیل شده است.

ایجاد هسته های برنامه محور پژوهشی در دانشگاه شیراز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی احتیاجی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه شیراز با اشاره به هسته های برنامه محور در دانشگاه گفت: دو هسته برنامه محور در راستای بالابردن کیفیت کارهای پژوهشی، برطرف احتیاج های جامعه تشکیل شده است هدف این هسته ها انجام پژوهش های بین رشته ای و یاری به هم افزایی عملی به اعضای هیئت عملی دانشکده های مختلف است.

احتیاجی با اشاره به هسته های پژوهشی مطرح نمود: هسته پژوهشی دانشگاه شامل، هسته های پروتئین های نو ترکیب که در این راستا، محققین در خصوص ویروس کرونا در دانشکده های مهندسی و علوم بر روی آن کار می نمایند و همچنین هسته زیست فناوری شیلات و آبزی پروری در دانشکده های علوم و کشاورزی تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1080

به "ایجاد هسته های برنامه محور پژوهشی در دانشگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد هسته های برنامه محور پژوهشی در دانشگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید