اولویت بازگشایی دانشگاه برای دانشجویانی که پروپوزال مصوب دارند

به گزارش پیامک خنده، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان اینکه بازگشایی دانشگاه باید به صورت تدریجی صورت گیرد، لازم است با برنامه ریزی صحیح و بر اساس سال ورود دانشجویان، شرایط را برای کلاس های عملی و حضوری آنان فراهم کنیم.

اولویت بازگشایی دانشگاه برای دانشجویانی که پروپوزال مصوب دارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مسعود رضایی، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس در نشست سوم آبان شورای دانشگاه در سخنانی خاطرنشان ساخت: بازگشایی کامل دانشگاه ها خواست دانشجویان و آرزوی قلبی ماست؛ اما نباید در این زمینه به صورت شتابزده و بدون برنامه عمل کرد و لازم است بر اساس واقعیت های موجود در دانشگاه تصمیم گیری درست صورت گیرد.

رضایی اضافه نمود: بازگشایی دانشگاه ها به دلیل وجود دانشجویان خوابگاهی شرایط پیچیده تری نسبت به بازگشایی مدارس دارد و در صورت بازگشایی، دانشجویان از تمامی شهر های کشور در دانشگاه حضور می یابند و ممکن است حضور دانشجویان از شهر های قرمز در خوابگاه ها باعث ایجاد مشکل و چرخش بیشتر ویروس در فضای دانشگاه شود. همچنین ما با بحث نبود زیرساخت های لازم برای خوابگاه ها و دیگر امکانات روبرو هستم و رعایت شیوه نامه ها در صورت بازگشایی دانشگاه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. همچنین بحث روحی و روانی دانشجویان در خوابگاه ها با توجه به از دست دادن برخی از عزیزان خود در دوران کرونا و نیز بحث های اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: بازگشایی دانشگاه باید به صورت تدریجی صورت گیرد و ابتدا دانشجویانی که پروپوزال مصوب دارند و سپس گروه هایی که واحد های عملی آن ها به جای مانده لازم است با برنامه ریزی صحیح و بر اساس سال ورود دانشجویان، شرایط را برای کلاس های عملی حضوری فراهم کنند. با توجه به خطرات موجود و امکان پیک ششم کرونا، بازگشایی به صورت تدریجی و سخت گیرانه انجام می شود تا ترم آینده بتوانیم با توجه به شرایط کرونا در کشور و مقدار ابتلا، شرایط را برای حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1850

به "اولویت بازگشایی دانشگاه برای دانشجویانی که پروپوزال مصوب دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت بازگشایی دانشگاه برای دانشجویانی که پروپوزال مصوب دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید