اهداء 100 هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در 4 استان

به گزارش پیامک خنده، بنیاد مستضعفان در راستای تکمیل مسکن مددجویان کمیته امداد در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و بوشهر 100 هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد قرار می دهد.

اهداء 100 هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در 4 استان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال درخواست رئیس کمیته امداد از رئیس بنیاد مستضعفان برای مساعدت در پروژه تکمیل مسکن مددجویان این نهاد، سید پرویز فتاح دستور داد تا 100 هزار تن سیمان رایگان برای تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و بوشهر از سوی بنیاد مستضعفان به این نهاد واگذار گردد.

رئیس بنیاد مستضعفان در مورد اهدای 100 هزار تن سیمان به کمیته امداد گفت: سیمان تخصیص داده شده از سوی بنیاد مستضعفان به منظور کاهش فشار مالی و مساعدت به مددجویان در احداث واحد های باقی مانده طرح تکمیل 17 هزار واحد مسکن مددجویی به کمیته امداد تحویل می گردد.

فتاح با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان برای حمایت از پروژه های احداث مسکن برای اقشار کم درآمد اضافه نمود: کارخانه های سیمان بنیاد مستضعفان در سال های 97 و 98 بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به صورت رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح و حوادث طبیعی تخصیص دادند و در آینده نیز از ظرفیت آن ها برای یاری به احداث مسکن برای اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی های اخیر اظهار داشت: بنیاد مستضعفان کوشش می نماید، گرانی های اخیر مانع از توقف پروژه های تامین مسکن محرومان نگردد و تعهدات گذشته، در بازه زمانی معین شده به محرومان تحویل داده گردد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بر اساس دستور صادر شده، 42 تن سیمان به استان کرمان، بیش از 37 تن به استان کرمان، 20 تن به خراسان جنوبی و بیش از 7 تن سیمان رایگان نیز به استان بوشهر اهداء خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1276

به "اهداء 100 هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در 4 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 100 هزار تن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد در 4 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید