افزایش 500 تا 800 هزار تومانی مستمری ها از شهریور

به گزارش پیامک خنده، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود 500 تا 600 هزار تومان و برای غیرح داقل بگیران بعضا تا 800 هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان معین می گردد.

افزایش 500 تا 800 هزار تومانی مستمری ها از شهریور

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، مصطفی سالاری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و مصوبه امروز دولت در این باره شرح داد: امروز با تصمیم رئیس جمهور و پیگیری های وزیر رفاه 32 هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به تامین اجتماعی داده شد که بتوانیم از این محل متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در هرسال هزینه متناسب سازی بیش از 15 هزار میلیارد تومان خواهد بود و انشاءاله ظرف 30 تا 40 روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و نهایتا اول شهریور مبلغ همسان سازی را اعمال و پرداخت کنیم.

سالاری درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود 500 تا 600 هزار تومان و برای غیرحداقل بگیران بعضا تا 800 هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان مشخص می گردد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه این افزایش، غیر از بن خانوار و مسکن و ... است؟ گفت: درباره این اقلام حقوقی هم احتمالا امروز تصمیم گیری کنیم که بن خانوار و حق مسکن را افزایش دهیم که جزئیات آن را اعلام و همزمان با متناسب سازی اعمال می کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1076

به "افزایش 500 تا 800 هزار تومانی مستمری ها از شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 500 تا 800 هزار تومانی مستمری ها از شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید