استقبال خوب بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ، ثبت بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو

به گزارش پیامک خنده، مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: استان لرستان نیز با اتکا بر توانایی هایی که در حوزه صنایع دستی دارد با حدود 12هنرمند در 4 رشته در نمایشگاه شرکت نموده است و بازدیدکنندگان نیز با توجه به صحبت هایی که شد از کیفیت برگزاری نمایشگاه راضی بودند.

استقبال خوب بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ، ثبت بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو

سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، امروز آدینه 17 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان این مطلب توضیح داد: فروش غرفه ها در روزهای اولیه نمایشگاه ملی صنایع دستی را هنوز محاسبه نکردیم اما همه هنرمندان ما تا به امروز از میزان فروش خود در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی راضی بوده اند.

قاسمی اظهار داشت: خبر خوب من برای فعالان صنایع دستی این است که داریم شهر بروجرد را به عنوان شهر ملی ورشو مطرح می کنیم و امیدواریم که مسئولان بیش از پیش از صنایع دستی و هنرمندان این عرصه حمایت نمایند البته استقبال از صنایع دستی افزایش یافته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 288

به "استقبال خوب بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ، ثبت بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خوب بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ، ثبت بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید