ارائه برنامه و راهنمای سفر به خریداران خدمات مسافرتی

به گزارش پیامک خنده، فلایتیو هم اکنون برای خریداران خدمات خود، راهنما و برنامه سفر نیز ارائه می نماید. این آژانس مسافرتی آنلاین با آغاز یک پروژه محتوایی تازه در صنعت گردشگری ایران تحت نام فلایتیو در سفر برای مقاصد گردشگری محبوب داخلی و خارجی، کتابچه های هدایت را فراوری کرده و بصورت رایگان در دسترس عموم قرار داده است.

ارائه برنامه و راهنمای سفر به خریداران خدمات مسافرتی

ارائه خدمات رایگان و ارزش آفرین به جامعه با نیم نگاهی به مسئولیت اجتماعی شرکتی به وسیله استارتاپ ها، سال هاست که مورد توجه زیست بوم استارتاپی ایران واقع شده است.

فلایتیو که سامانه آنلاینی برای خرید بلیط مسافرت است نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از آنجا که همیشه در پی بهبود تجربه مسافران و خلق ارزش در جامعه گردشگری ایران است، این بار با معرفی مجموعه ای تحت نام فلایتیو در سفر گام جدیدی در این جهت نهاده است.

به گفته روابط عمومی فلایتیو، مجموعه فلایتیو در سفر، برای هر مقصد گردشگری محبوب داخلی و خارجی، یک کتابچه راهنمای جامع و بعلاوه یک برنامه سفر ارائه می نماید. هر کدام از راهنمای سفرهای این مجموعه عموما شامل مواردی مانند معرفی مقصد، بناهای تاریخی، موزه ها و گالری ها، جنگل ها و پارک های جنگلی، سواحل، بنادر، جزایر و دریاها، معرفی فروشگاه ها، معرفی غذاهای محلی و معرفی برترین رستوران ها، هتل ها و در آخر اطلاعات ضروری مقصد است.

چگونه می توان به این راهنماها دسترسی داشت؟

به گفته روابط عمومی فلایتیو، تمام مشتریانی که برای خرید بلیط مسافرت خود از خدمات این آژانس مسافرتی آنلاین استفاده نمایند، بلافاصله پس از انجام رزروشان، نسخه ای از این راهنما بصورت رایگان برایشان ارسال خواهد شد.

بعلاوه، برای آن دسته از مسافرینی که در حال حاضر جزو مشتریان فلایتیو نیستند نیز دسترسی به این مجموعه راهنما امکانپذیر است، که می توان از داخل وب سایت این شرکت به آن دسترسی داشت.

/انتها خبر

منبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1955

به "ارائه برنامه و راهنمای سفر به خریداران خدمات مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه برنامه و راهنمای سفر به خریداران خدمات مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید